U mondu intrigante di l'acrilico tagliatu à laser

U mondu intrigante di l'acrilico tagliatu à laser

L'acrilica tagliata laser hè largamente usata

L'innuvazione di a tecnulugia laser hè trasfurmendu ogni aspettu di a nostra vita.Lacrilico tagliatu à l'asersquisita maestria è eleganza.Permette a libertà artistica di u disignu di publicità per esse espressa cumplettamente, diventendu un paisaghju unicu in diversi ambienti cum'è centri commerciali è vetrina.

Vantaghji di Tecnulugia Acrilica Laser Cut

1. Alta flessibilità:

A tecnulugia di taglio laser offre un altu gradu di flessibilità è adattabilità, chì permette a creazione di segnu acrilicus in ogni stile desideratu.Qu'il s'agisse d'un élégant design traditionnel ou rétro, d'un style moderne à la mode avec des lignes pures, la technologie taillée au laser peut sans effort accommoder diverses espressions artistiques.

2. Tagliu di mudellu accuratu cù sistemi di ricunniscenza otticu:

Macchine di taglio laser tagliate precisamente testu è mudelli nantu à fogli acrilichi, dotanduli di vitalità unica è appellu esteticu.

3. Fili di taglio puliti perfettamente lucidati in una sola operazione:

A tecnulugia di taglio laser assicura bordi di taglio precisi è puliti nantu à i materiali acrilichi in una operazione senza cuciture.U fasciu laser si fonde è vaporizeghja u materiale, risultatu in bordi lisci è lucidati senza bisognu di prucessi di finitura supplementari.

4. A migliurà l'efficienza da l'alimentazione, u tagliu à a ricezione cù a tavola di travagliu di navetta:

Macchine di taglio laser dotate di una tavola di travagliu navetta aumentanu a produtividade è l'efficienza.A tavola navetta permette un funziunamentu ininterrottu permettendu a carica è u scaricamentu di materiali da un latu mentre u tagliu hè fattu da l'altru latu.

Taglio laser per fà display acrilicu

Segni acrilici di taglio laser

Cumu aduprà una macchina di taglio laser per i segni di taglio laser acrilicu?

Passu 1: Disegnu:Aduprate u software CAD per aghjustà a dimensione è u layout di u disignu.

Passu 2: Selezzione di materiale.

Passu 3: Accendi a macchina è purificatore.

Passu 4: Aghjustate a distanza focale.Pone a testa laser à una distanza fissa.

Passu 5: Import u schedariu di disignu.Apertura u schedariu di disignu utilizendu u software di disegnu integratu in a macchina.Stabilite diversi metudi di trasfurmazioni è culori per taglià i contorni esterni è incisione e lettere minuscule.

Step 6: Cunfirmà i paràmetri di putenza è vitezza.A putenza di trasfurmazioni è a velocità varianu secondu u materiale.Sì avete qualchì quistione nantu à i paràmetri di i paràmetri, sentite liberu di cunsultàci.

Passu 7: Pone u materiale in a pusizione di partenza.

Step 8: Start u prucessu.Quandu a macchina hè in funziunamentu, copre cù un scudo protettivu per assicurà a sicurità è impedisce a radiazione.

L'acrilica tagliata laser ùn hà micca restrizioni basate nantu à qualificazioni prufessiunali.Qualchissia pò creà un pruduttu persunalizatu chì si sprime cù qualsiasi arnesi è materiali.

Trattamentu di l'odore di l'acrilico tagliatu laser

A causa di l'alta temperatura di u taglio laser, PMMA (acrilico) produce fumi di particelle fini di PMMA.PMMA stessu hà stu odore caratteristicu;in ogni modu, à a temperatura normale, si solidifica è ùn si sparghje.

Eccu alcuni cunsiglii per trattà cù l'odore di l'acrilico tagliatu laser:

1. Installa un sistema di scarico

(un fan più putente pò eliminà a maiò parte di l'odore).

2. Applicà u ghjurnale umitu nantu à l'acrilico per riduce l'odore è ottene risultati megliu di taglio laser.

3. Aduprà i dispusitivi di purificazione di l'aria amichevuli di l'ambiente, ancu s'ellu ponu esse caru.

Avè difficultà per inizià?
Cuntattateci per un Supportu Clienti detallatu!

▶ Circa noi - MimoWork Laser

Semu l'Assistenza Firma Dietro i Nostri Clienti

Mimowork hè un fabricatore di laser orientatu à i risultati, basatu in Shanghai è Dongguan in Cina, chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per pruduce sistemi laser è offre soluzioni complete di trasfurmazioni è produzzione à e PMI (piccole è medie imprese) in una larga gamma di industrii. .

A nostra ricca sperienza di suluzioni laser per a trasfurmazioni di materiali metallichi è non metallici hè profondamente arradicata in a publicità mundiale, l'automobile è l'aviazione, i metalli, l'applicazioni di sublimazione di tintura, l'industria di tessuti è tessili.

Piuttostu chè offre una soluzione incerta chì richiede l'acquistu da pruduttori senza qualificazione, MimoWork cuntrolla ogni parte di a catena di produzzione per assicurà chì i nostri prudutti anu un rendimentu eccellente constantemente.

MimoWork-Laser-Factory

MimoWork hè stata impegnata in a creazione è l'aghjurnamentu di a produzzione laser è hà sviluppatu decine di tecnulugia laser avanzata per migliurà ancu a capacità di produzzione di i clienti è una grande efficienza.Ottene assai brevetti di tecnulugia laser, simu sempre cuncentrati nantu à a qualità è a sicurità di i sistemi di macchine laser per assicurà a produzzione di trasfurmazioni coherente è affidabile.A qualità di a macchina laser hè certificata da CE è FDA.

Ottene più idee da u nostru canale YouTube

Avete qualchì problema nantu à i nostri prudutti laser?
Semu quì per aiutà!


Tempu di post: 30-jun-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi