3 cunsiglii per mantene e migliori prestazioni di una macchina da taglio laser durante a stagione fredda

3 cunsiglii per mantene e migliori prestazioni di una macchina da taglio laser durante a stagione fredda

RiassuntuQuestu articulu spiega soprattuttu a necessità di a manutenzione invernale di a macchina di taglio laser, i principii basi è i metudi di manutenzione, cumu selezziunà l'antigelo di a macchina di taglio laser, è e materie chì necessitanu attenzione.

Cumpetenze chì pudete amparà da questu articulu: amparate e cumpetenze in a manutenzione di e macchine da taglio laser, riferitevi à i passi in questu articulu per mantene a vostra propria macchina è allargà a durabilità di a vostra macchina.

Lettori adattiCumpagnie chì pussedenu macchine di taglio laser, attelli/individui chì pussedenu macchine di taglio laser, manutentori di macchine di taglio laser, persone chì sò interessate à e macchine di taglio laser.

L'inguernu s'avvicina, è ancu e vacanze! Hè ora di fà una pausa à a vostra macchina di taglio laser. Tuttavia, senza una manutenzione curretta, sta macchina chì travaglia assai pò "piglià un forte raffreddore".Mimowork vuleria sparte a nostra sperienza cum'è guida per voi per impedisce chì a vostra macchina sia dannighjata:

A necessità di a vostra manutenzione invernale:

L'acqua liquida si condensa in un solidu quandu a temperatura di l'aria hè inferiore à 0 ℃. Durante a condensazione, u vulume d'acqua deionizzata o d'acqua distillata aumenta, ciò chì puderia fà scoppià a tubazione è i cumpunenti di u sistema di raffreddamentu à acqua (cumpresi i refrigeratori, i tubi laser è e teste laser), causendu danni à i giunti di sigillatura. In questu casu, se avviate a macchina, questu puderia causà danni à i cumpunenti principali pertinenti. Dunque, fucalizza si nantu à l'antigelu hè assai impurtante per voi.

Sè vi dà fastidiu di monitorà constantemente se a cunnessione di u signale di u sistema di raffreddamentu à acqua è di i tubi laser sò in funzione, preoccupenduvi sempre di se qualcosa ùn va micca bè. Perchè ùn piglià micca azzione in primu locu? Quì vi cunsigliemu 3 metudi quì sottu chì sò faciuli da pruvà:

1. Cuntrolla a temperatura:

Assicuratevi sempre chì u sistema di raffreddamentu à acqua sia in funzione 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7, soprattuttu di notte.

L'energia di u tubu laser hè a più forte quandu l'acqua di raffreddamentu hè à 25-30 ℃. Tuttavia, per l'efficienza energetica, pudete impostà a temperatura trà 5-10 ℃. Basta à assicurà chì l'acqua di raffreddamentu scorri nurmalmente è chì a temperatura sia sopra à u puntu di congelazione.

2. Aghjunghje antigelu:

L'antigelu per a macchina di taglio laser hè generalmente custituitu da acqua è alcooli, i caratteri sò un puntu di ebullizione altu, un puntu di flash altu, un calore specificu è una cunduttività elevati, una bassa viscosità à bassa temperatura, menu bolle, senza corrosione di metallu o gomma.

Prima, l'antigelu aiuta à riduce u risicu di congelazione, ma ùn pò micca scaldà o cunservà u calore. Dunque, in quelle zone cù basse temperature, a prutezzione di e macchine deve esse messa in risaltu per evità perdite innecessarie.

Siconda, i diversi tipi d'antigelu per via di a pruporzione di preparazione, ingredienti diversi, u puntu di congelazione ùn hè micca u listessu, allora deve esse basatu annantu à e cundizioni di temperatura lucale per sceglie. Ùn aghjunghjite micca troppu antigelu à u tubu laser, u stratu di raffreddamentu di u tubu affetterà a qualità di a luce. Per u tubu laser, più alta hè a frequenza d'usu, più spessu duvete cambià l'acqua. Fate attenzione à certi antigeli per vitture o altre macchine utensili chì puderanu dannà u pezzu di metallu o u tubu di gomma. Sè avete qualchì prublema cù l'antigelu, per piacè cunsultate u vostru fornitore per cunsiglii.

Infine, nisun antigelu pò rimpiazzà cumpletamente l'acqua deionizzata da aduprà tuttu l'annu. Quandu l'inguernu finisce, duvete pulisce e tubazioni cù acqua deionizzata o acqua distillata, è aduprà acqua deionizzata o acqua distillata cum'è acqua di raffreddamentu.

3. Svuotate l'acqua di raffreddamentu:

Sè a macchina di taglio laser serà spenta per un bellu pezzu, avete bisognu di evacuà l'acqua di raffreddamentu. I passi sò indicati quì sottu.

Spegne i refrigeratori è i tubi laser, scollegate e spine di alimentazione currispondenti.

Scollegate a pipeline di i tubi laser è svuotate naturalmente l'acqua in un bucket.

Pompate u gasu cumpressu in una estremità di a pipeline (a pressione ùn deve micca superà 0,4 MPa o 4 kg), per un scaricu ausiliariu. Dopu avè finitu u drenaggiu di l'acqua, ripetite u passu 3 almenu 2 volte ogni 10 minuti per assicurassi chì l'acqua sia cumpletamente evacuata.

In listessu modu, svuotate l'acqua in i refrigeratori è e teste laser cù l'istruzzioni sopra. Sè ùn site micca sicuru, cunsultate u vostru fornitore per cunsiglii.

5f96980863cf9

Chì faresti per piglià cura di a to macchina ? Ci piacerebbe assai se mi facessi sapè ciò chì ne pensi per email.

Ti auguru un invernu caldu è bellu! :)

 

Sapè ne di più:

A tavula di travagliu adatta per ogni applicazione

Cumu possu pulisce u mo sistema di tavula Shuttle?

Cumu sceglie una macchina di taglio laser à bon pattu?


Data di publicazione: 27 d'aprile di u 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu