Incisione laser 3D in vetru è cristallu

Arte meravigliosa da incisione laser 3D

Parlà di incisione laser, forse avete una grande cunniscenza di questu.Per mezu di a cunversione fotovoltaica chì succede à a surgente laser, l'energia laser eccitata pò caccià i materiali di a superficia parziale per creà a prufundità specifica, pruducendu un effettu visuale 3D cun cuntrastu di culore è sensu cuncavu-convex.Tuttavia, chì hè di solitu cunsideratu cum'è incisione laser superficia è hà una sfarenza essenziale da vera incisione laser 3D.L'articulu hà da piglià l'incisione di foto cum'è un esempiu per vede ciò chì hè incisione laser 3D (o incisione laser 3D) è cumu si travaglia.

"incisione laser 3d"

Cosa hè l'incisione laser 3D

Cum'è l'imaghjini mostrati sopra, pudemu truvà in a tenda cum'è rigali, decorazioni, trofei è souvenirs.A foto pare flottante in u bloccu è presenta in un mudellu 3D.Pudete vede in diverse apparenza in ogni angulu.Hè per quessa ch'ella chjamemu incisione laser 3D, incisione laser subsuperficiale (SSLE), o incisione in cristallo 3D.Ci hè un altru nome interessante per "bubblegram".Descrive vividamente i picculi punti di frattura fatti da l'impattu laser cum'è bolle.Milioni di picculi bolle cave custituiscenu u disignu di l'imaghjini tridimensionali.

Cumu funziona l'incisione di cristalli 3D

Sona maravigghiusu è magicu.Hè esattamente una operazione laser precisa è inconfondibile.U laser verde eccitatu da u diodu hè u fasciu laser ottimale per passà per a superficia di u materiale è reagisce in u cristallu è u vetru.Intantu, ogni dimensione di puntu è pusizioni deve esse calculatu accuratamente è trasmessi precisamente à u fasciu laser da u software di incisione laser 3d.Hè prubabile di esse stampa 3D per presentà un mudellu 3D, ma si trova in i materiali è ùn hà micca impattu nantu à u materiale esternu.

"incisione laser sotterranea"
incisione laser verde

Certi ritratti cum'è un traspurtadore di memoria sò generalmente incisi in u cubu di cristallu è di vetru.A macchina di incisione laser di cristalli 3d, anche se per l'imaghjini 2d, pò trasfurmà in un mudellu 3d per furnisce struzzioni per u fasciu laser.

Applicazioni cumuni di l'incisione laser interna

• 3d Crystal Portrait

• Collana di Cristalli 3d

• Crystal Bottle Stopper Rectangle

• Crystal Key catena

• Toy, Gift, Desktop Decor

"Incisione laser di cristalli 3D"

Materiali adattabili

U laser verde pò esse focu annantu à i materiali è posizionatu in ogni locu.Chì esige materiali per esse alta chiarezza otticu è alta riflessione.Allora u cristallu è certi tipi di vetru cù un gradu otticu estremamente chjaru sò preferiti.

- Cristalli

- Vetru

- Acrilicu

Supportu Tecnulugiale è Prospettiva di u Mercatu

A più furtuna, a tecnulugia laser verde hè stata per un bellu pezzu è hè furnuta cù supportu tecnulugia maturu è furnimentu di cumpunenti affidabile.Dunque, a macchina per incisione laser 3d in subsuperficie pò furnisce à i pruduttori una opportunità super eccellente per espansione l'affari.Hè un strumentu di creazione flessibile per realizà u disignu di rigali commemorativi unichi.

(incisione di cristalli fotografici 3d cù laser verde)

I punti culminanti di a foto di cristallo laser

Cristalli fotografici 3D squisiti è cristallini incisi al laser

Ogni disignu pò esse persunalizatu per presentà un effettu di rendering 3D (cumpresa l'imaghjini 2d)

L'imaghjina permanente è impervia per esse riservata

Nisun calore affettatu nantu à i materiali cù u laser verde

⇨ L'articulu serà aghjurnatu in permanenza ...

Aspittendu a vostra venuta è esplorendu a magia di l'incisione laser 3D in vetru è cristallo.

- cumu fà imagine 3d in scala di grigi per incisione 3D?

- cumu selezziunà a macchina laser è altri?

Tutte e dumande nantu à l'incisione laser 3D in cristallo è vetru

⇨ Aghjornamenti successivi...

Grazie à l'amore di i visitori è à a grande dumanda per l'incisione laser 3D di subsuperficie, MimoWork offre i dui tipi di incisore laser 3D per scuntrà u vetru di l'incisione laser è u cristallu di diverse dimensioni è specificazioni.

Raccomandazione per l'incisione laser 3D

Adatta per:cubu di cristallo incisu laser, incisione laser bloccu di vetru

Features:dimensioni compatte, portatile, cuncepimentu cumplettamente chjusu è sicuru

Adatta per:grande dimensione di pavimentu di vetru, partizione di vetru è altre decoru

Features:trasmissione laser flessibile, incisione laser d'alta efficienza

Amparate infurmazione più dettagliata nantu à a macchina per incisione laser 3D

Quale simu:

 

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di Postu: Apr-05-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi