Esplora i Vantaghji di i Materiali Acrilici di Incisione Laser

Esplora i vantaghji di l'incisione laser

Materiali acrilici

Materiali acrilici per l'incisione laser: numerosi vantaghji

I materiali acrilici offrenu numerosi vantaghji per i prughjetti di incisione laser.Ùn sò solu affordabbli, ma anu ancu eccellenti proprietà di absorption laser.Cù caratteristiche cum'è a resistenza à l'acqua, a prutezzione di l'umidità è a resistenza UV, l'acrilico hè un materiale versatile largamente utilizatu in rigali publicitari, apparecchi di illuminazione, decoru di casa è dispusitivi medichi.

Fogli acrilici: Divisi per Tipi

1. Fogli acrilici trasparenti

Quandu si tratta di l'incisione laser acrilica, i fogli acrilichi trasparenti sò a scelta populari.Questi fogli sò tipicamente incisi cù laser CO2, apprufittannu di a gamma di lunghezza d'onda di u laser di 9.2-10.8μm.Questa gamma hè adattata per l'incisione acrilica è hè spessu chjamata incisione laser moleculare.

2. Cast Fogli Acrilici

Una categuria di fogli acrilichi hè acrilica cast, cunnisciuta per a so rigidità eccezziunale.L'acrilico cast offre una resistenza chimica eccellente è vene in una larga gamma di specificazioni.Si vanta una alta trasparenza, chì permette à i disinni incisi di spiccà.Inoltre, furnisce una flessibilità senza paragone in termini di culori è texture di superficia, chì permettenu incisioni creative è persunalizate.

Tuttavia, ci sò uni pochi di svantaghji per cast acrilicu.A causa di u prucessu di casting, u gruixu di i fogli pò avè ligeri variazioni, risultatu in discrepanzi di misurazione potenziale.Inoltre, u prucessu di casting richiede quantità significativa d'acqua per u rinfrescante, chì pò purtà à l'acqua residuale industriale è a contaminazione ambientale.Inoltre, e dimensioni fissi di i fogli limitanu a flessibilità in a pruduzzione di diverse dimensioni, potenzialmente risultatu in rifiuti è costi di produttu più alti.

3. Fogli acrilici estrusi

estrusi-fogli acrilici

À u cuntrastu, i fogli acrilichi estrusi offrenu vantaghji in termini di tolleranza di spessore.Sò adattati per una sola varietà, pruduzzione d'altu voluminu.Cù lunghezze di foglia regulabile, hè pussibule di pruduce fogli acrilichi più longu è più largu.A facilità di curvatura è di furmazione termica li rende ideali per a trasfurmazioni di fogli di più grande dimensione, facilitendu a furmazione rapida in vacuum.A natura costuali di a pruduzzione à grande scala è i vantaghji inherenti in grandezza è dimensioni facenu i fogli acrilichi estrusi una scelta favorevule per parechji prughjetti.

In ogni casu, hè impurtante nutà chì i fogli acrilichi estrusi anu un pesu molekulari ligeramente più bassu, risultatu in proprietà meccaniche relativamente più debuli.Inoltre, u prucessu di produzzione automatizatu limita l'aghjustamenti di u culore, impone certe limitazioni à e variazioni di culore di u produttu.

Videos Related:

Acrilico di 20 mm di spessore tagliato al laser

Display LED in acrilico incisu cù laser

Fogli acrilici: Ottimizza i parametri di incisione laser

Quandu l'incisione laser acrilica, i risultati ottimali sò ottenuti cù paràmetri di bassa putenza è alta velocità.Se u vostru materiale acrilicu hà revestimenti o additivi, hè cunsigliu per aumentà a putenza da 10% mentre mantene a velocità utilizata per l'acrilicu senza rivestimentu.Questu furnisce u laser cù energia supplementu per tagliate superfici pittate.

Diversi materiali acrilichi necessitanu frequenze laser specifiche.Per l'acrilico cast, l'incisione à alta frequenza in a gamma di 10.000-20.000 Hz hè cunsigliatu.Per d 'altra banda, l'acrilicu extrusionatu pò prufittà di frequenze più bassu di 2,000-5,000Hz.Frequenzi più bassi risultanu in impulsi più bassi, chì permettenu un aumentu di l'energia di u pulsu o una energia constantemente ridutta in l'acrilico.Stu fenominu porta à menu bolle, fiamme ridotte, è velocità di taglio più lente.

Avè difficultà per inizià?
Cuntattateci per un Supportu Clienti detallatu!

▶ Circa noi - MimoWork Laser

Elevate a vostra pruduzzione cù i nostri Highlights

Mimowork hè un fabricatore di laser orientatu à i risultati, basatu in Shanghai è Dongguan in Cina, chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per pruduce sistemi laser è offre soluzioni complete di trasfurmazioni è produzzione à e PMI (piccole è medie imprese) in una larga gamma di industrii. .

A nostra ricca sperienza di suluzioni laser per a trasfurmazioni di materiali metallichi è non metallici hè profondamente arradicata in a publicità mundiale, l'automobile è l'aviazione, i metalli, l'applicazioni di sublimazione di tintura, l'industria di tessuti è tessili.

Piuttostu chè offre una soluzione incerta chì richiede l'acquistu da pruduttori senza qualificazione, MimoWork cuntrolla ogni parte di a catena di produzzione per assicurà chì i nostri prudutti anu un rendimentu eccellente constantemente.

MimoWork-Laser-Factory

MimoWork hè stata impegnata in a creazione è l'aghjurnamentu di a produzzione laser è hà sviluppatu decine di tecnulugia laser avanzata per migliurà ancu a capacità di produzzione di i clienti è una grande efficienza.Ottene assai brevetti di tecnulugia laser, simu sempre cuncentrati nantu à a qualità è a sicurità di i sistemi di macchine laser per assicurà a produzzione di trasfurmazioni coherente è affidabile.A qualità di a macchina laser hè certificata da CE è FDA.

Ottene più idee da u nostru canale YouTube

Ùn ci basta à i risultati mediocri
Nemmenu duvete


Tempu di post: Jul-01-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi