Cumu l'abbigliamento sportivo rinfrescà u vostru corpu?

Cumu l'abbigliamento sportivo rinfrescà u vostru corpu?

Summertime !U tempu di l'annu chì spessu sentemu è vede a parolla "cool" inserita in parechji annunzii di prudutti.Da veste, maniche curtite, sportswear, pantaloni, è ancu letti, sò tutti etichettati cù tali caratteristiche.Un tale tissutu cusì frescu currisponde veramente à l'effettu in a descrizzione?È cumu si travaglia?

Scupritemu cù MimoWork Laser:

sportswear-01

I vestiti fatti di fibre naturali cum'è u cuttuni, a canapa o a seta sò spessu a nostra prima scelta per l'estate.In generale, sti tipi di tessili sò più ligeri in pesu è anu una bona assorbimentu di sudore è permeabilità di l'aria.Inoltre, u tela hè suave è cunfortu per u ghjornu di u ghjornu.

In ogni casu, ùn sò micca boni per u sportu, in particulare u cuttuni, chì puderia esse gradualmente più pesante mentre assorbe u sudore.Cusì, per u sportu d'altu rendiment, hè impurtante d'utilizà materiali d'alta tecnulugia per rinfurzà a vostra prestazione di eserciziu.Oghje, u tela di rinfrescante hè assai populari cù u publicu.

Hè assai liscia è stretta è hà ancu una sensazione ligeramente fresca.
A sensazione fresca è rinfrescante chì porta hè più per via di u "grande spaziu" in u tessulu, chì currisponde à una megliu permeabilità di l'aria.Cusì, u sudore manda u calore, risultendu spontaneamente in un sensu frescu.

I tessuti tessuti da fibra fresca sò generalmente chjamati tessuti freschi.Ancu s'ellu u prucessu di tissitura hè diversu, u principiu di i tessuti freschi hè quasi simile - i tessuti anu e proprietà di dissipazione rapida di u calore, acceleranu u sudore, è riduce a temperatura di a superficia di u corpu.
A tela fresca hè custituita da una varietà di fibri.A so struttura hè una struttura di rete d'alta densità cum'è capillaries, chì ponu assorbe e molécule d'acqua in u core di a fibra, è poi comprime in u spaziu di fibra di u tissu.

I vestiti sportivi di "sensazione fresca" aghjunghjenu generalmente / incrustà qualchì materiale chì assorbe u calore in u tessulu.Per distingue u sportu di "sensazione fresca" da a cumpusizioni di u tela, ci sò dui tipi generali:

enduracool

1. Aghjunghjite u filatu minerale incrustatu

Stu tipu di vestiti sportivi sò spessu annunziati cum'è "altu Q-MAX" in u mercatu.Q-MAX significa "Touch Feeling of Warmth or Coolness".A più grande a figura, u più frescu seria.

U principiu hè chì a capacità di calori specifichi di u minerale hè un equilibriu di calore chjucu è veloce.
(* A più chjuca hè a capacità di calore specifica, più forte hè l'assorbimentu di u calore o a capacità di rinfrescante di l'ughjettu; u più veloce l'equilibriu termale, u menu tempu ci vole à ghjunghje à una temperatura simile à quella di u mondu esternu.)

Un mutivu simili per e ragazze chì portanu accessori di diamanti / platinu spessu si senti cool.Diversi minerali portanu effetti diffirenti.In ogni casu, cunsiderendu u costu è u prezzu, i pruduttori tendenu à sceglie u minerale in polvere, u polveru di jade, etc. Dopu tuttu, l'imprese di sportswear volenu mantene l'accessu per a maiò parte di e persone.

Triple-Chill-Effettu-1

2. Add Xylitol

In seguitu, esce a seconda tela chì hè aghjuntu "Xylitol".Xylitol hè comunmente utilizatu in l'alimenti, cum'è chewing gum è dolci.Pò esse ancu truvata in a lista d'ingredienti di qualchì pasta di denti è hè spessu usata com'è edulcorante.

Ma ùn parlemu micca di ciò chì face cum'è edulcorante, parlemu di ciò chì succede quandu si cuntatta cù l'acqua.

Image-Content-gum
sensazione fresca

Dopu à a cumminazzioni di Xylitol è acqua, pruvucarà a reazione di l'assorbimentu di l'acqua è l'assorbimentu di u calore, risultatu in un sensu frescu.Hè per quessa chì a gomma di Xylitol ci dà una sensazione fresca quandu a masticamu.Questa funzione hè stata scuperta rapidamente è appiicata à l'industria di vestiti.

Hè da nutà chì u vestitu di medaglia "Champion Dragon" purtatu da a Cina à l'Olimpiadi di Rio 2016 cuntene Xylitol in a so fodera interna.

À u principiu, a maiò parte di i tessuti di Xylitol sò tutti nantu à u revestimentu di a superficia.Ma u prublema vene unu dopu à l'altru.Hè perchè Xylitol si dissolve in l'acqua (sudore), cusì quandu si face menu, chì significa menu frescu o frescu.
In u risultatu, i tessuti cù xilitol incrustati in i fibri sò stati sviluppati, è a prestazione lavabile hè stata assai migliurata.In più di diversi metudi di incrustazione, diversi metudi di tessitura affettanu ancu a "sensazione fresca".

sportswear-02
vestiti-perforating

L'apertura di l'Olimpiadi di Tokyo hè imminenti, è i vestiti sportivi innovatori cum'è tali anu ricevutu assai attenzione da u publicu.In più di un bellu aspettu, i vestiti sportivi sò ancu necessarii per aiutà e persone à fà megliu.Parechje di questi necessitanu l'usu di tecniche novi o specializate in u prucessu di fabricazione di vestiti sportivi, micca solu i materiali da quale sò fatti.

Tuttu u metudu di produzzione hà un impattu maiò nantu à u disignu di u pruduttu.Cunduce à cunsiderà tutte e sferenze di tecnulugia chì ponu esse usate in tuttu u prucessu.Questu include u sviluppu di tessuti non-tessuti,tagliu cù una sola capa, currispundenza di culore, selezzione di l'agulla è di u filu, u tipu d'agulla, u tippu di alimentazione, etc., è a saldatura à alta frequenza, sensu di sigillatura di u muvimentu di calore, è di ligame.U logu di a marca pò include stampa di Phoenix, stampa digitale, serigrafia, ricami,taglio laser, incisione laser,perforazione laser, goffratura, appliques.

MimoWork fornisce soluzioni di elaborazione laser ottimali è avanzate per i vestiti sportivi è i maglia, cumpresi taglii di tessuti stampati digitale precisi, taglii di tessuti per sublimazione di tintura, taglii di tessuti elastici, tagli di patch di ricami, perforazioni laser, incisioni di tessuti laser.

Contour-Laser-Cutter

Quale simu?

Mimoworkhè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è di produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in è intornu à vestiti, auto, spazi pubblicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

Cridemu chì l'expertise cù tecnulugii emergenti, chì cambianu rapidamente à l'incrocia di a fabricazione, l'innuvazione, a tecnulugia è u cummerciu sò un differenziatore.Per piacè cuntattateci:Pagina iniziale di LinkedinèPagina iniziale di Facebook or info@mimowork.com


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi