Comment couper au laser Cordura Patch ?

Comment couper au laser le patch Cordura ?

I patch Cordura ponu esse tagliati in diverse forme è dimensioni, è ponu ancu esse persunalizati cù disinni o loghi.U patch pò esse cusitu nantu à l'articulu per furnisce forza supplementu è prutezzione contru l'usura.En comparaison avec le patch tissé régulier, le patch Cordura est en réalité plus difficile à couper puisque Cordura est un type de tissu connu pour sa durabilité et sa résistance à l'abrasion, aux déchirures et aux éraflures.A maiuranza di patch di polizia tagliata laser hè fatta di Cordura.Hè u segnu di durezza.

cordura tagliata al laser

Passi di l'operazione - Patch Cordura tagliati al laser

Per taglià u patch Cordura cù una macchina laser, vi tuccherà à seguità issi passi:

1. Preparate u disignu di u patch in un formatu vettoriale cum'è .ai o .dxf.

2. Importà u schedariu di disignu in u software di taglio laser MimoWork chì cuntrola a vostra macchina laser CO2.

3. Stabbilisce i paràmetri di taglio in u prugrammu, cumpresi a vitezza è a putenza di u laser è u numeru di passaghji necessariu per cutà u materiale Cordura.Qualchì patch di cordura hà un supportu adesivu, chì esige di utilizà una putenza più alta è di accende u sistema di soffiu d'aria.

4. Pone u fogliu di tela Cordura nantu à u lettu laser è assicuratelu in u locu.Pudete mette 4 magnetite à u cantonu di ogni foglia di Cordura per riparà.

5. Aghjustate l'altezza di u focu è allineate u laser à a pusizione induve vulete taglià u patch.

6. Start la Cordura taglio laser machine à cutà u patch.

Cosa hè CCD Camera?

Sè avete bisognu di una camera CCD nantu à a macchina laser dipende da i vostri bisogni specifichi.Una camera CCD pò aiutà à pusà precisamente u disignu nantu à u tela è assicurà chì hè tagliatu currettamente.Tuttavia, pò esse micca necessariu se pudete pusà accuratamente u disignu cù altre metudi.Se tagliate spessu disinni cumplessi o intricati, una camera CCD pò esse un preziosu aghjuntu à a vostra macchina laser.

Camera CCD
CCD-Camera-01

Chì Vantaggi di Utilizà a Camera CCD?

Se u vostru Cordura Patch and Police Patch vene cun mudellu o altri elementi di designu, a camera CCD hè abbastanza utile.pò catturà una maghjina di u travagliu o di u lettu laser, chì pò esse analizatu da u software per determinà a pusizione, a dimensione è a forma di u materiale è u locu di u cut desideratu.

U sistema di ricunniscenza di càmera pò esse usatu per eseguisce parechje funzioni, cumprese:

Rilevazione automatica di materiale

A camera pò identificà u tipu è u culore di u materiale chì hè tagliatu è aghjustà i paràmetri laser in cunseguenza

Registrazione automatica

A camera pò detectà a pusizione di e funzioni precedentemente tagliate è allineà novi taglii cun elli

Posizionamentu

A camera pò furnisce una vista in tempu reale di u materiale chì hè tagliatu, chì permette à l'operatore di pusà accuratamente u laser per taglii precisi.

Controlu di qualità

A camera pò monitorà u prucessu di taglio è furnisce feedback à l'operatore o u software per assicurà chì i tagli sò fatti currettamente

Cunclusioni

In generale, un sistema di ricunniscenza di càmera pò aumentà l'accuratezza è l'efficienza di u taglio laser fornendu feedback visuale in tempu reale è informazioni di posizionamentu à u software è l'operatore.Per riassume, hè sempre una grande scelta per utilizà a macchina laser CO2 per u patch di polizia di taglio laser è u patch di cordura.

Vulete sapè di più nantu à a nostra Macchina di Taglio Laser per u vostru Cordura Patch ?


Tempu di post: May-08-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi