Cosa hè MDF è cumu migliurà a so qualità di trasfurmazioni?

Attualmente, trà tutti i materiali populari utilizati inmobili, porte, armarii è decorazioni interni, In più di u legnu solidu, l'altru materiale assai utilizatu hè MDF.

Intantu, cù u sviluppu ditecnulugia di taglio laserè altre macchine CNC, assai persone da prufessiunali à amatori anu avà un altru strumentu di taglio assequible per rializà i so prughjetti.

Più scelte, più cunfusione.A ghjente hà sempre prublemi à decide chì tipu di legnu deve sceglie per u so prughjettu è cumu u laser travaglia nantu à u materiale.Allora,MimoWorkVuleria sparte quant'è a cunniscenza è a sperienza pussibule per a vostra megliu cunniscenza di a tecnulugia di taglio di legnu è laser.

Oghje avemu da parlà di u MDF, e diffirenzii trà questu è u legnu solidu, è qualchi cunsiglii per aiutà à ottene un risultatu megliu di taglio di legnu MDF.Cuminciamu !

 

Sapete nantu à MDF:

 

  • Proprietà meccaniche:

MDFhà una struttura di fibra uniforme è una forte forza di ligame trà e fibre, cusì a so forza di curvatura statica, a forza di trazione di u pianu è u modulu elasticu sò megliu càPlywoodèpannelli di particelle / aglomeratu.

 

  • Proprietà di decoru:

U MDF tipicu hà una superficia plana, liscia, dura.Perfetta per esse aduprata per fà pannellicornici di legnu, corone di curona, casings di finestra fora di a portata, travi architettonici dipinti, etc., è faciule da finisce è salvà a pittura.

 

  • Pruprietà di trasfurmazioni:

MDF pò esse pruduciutu da uni pochi di millimetri à decine di millimetri di spessore, hà un'eccellente machinability: ùn importa micca sega, perforazione, grooving, tenoning, sabbiatura, taglio, o incisione, i bordi di u tavulinu ponu esse machinati secondu ogni forma, risultatu. in una superficia liscia è consistente.

 

  • Prestazione pratica:

Un bonu rendimentu d'insulazione di u calore, micca invechje, forte aderenza, pò esse fattu di insulazioni di u sonu è di pannelli fonoassorbenti.A causa di e caratteristiche eccellenti sopra di MDF, hè stata utilizata infabbricazione di mobili high-end, decoru di l'internu, cunchiglia audio, strumentu musicale, veìculu, è decorazione di l'internu di barche, custruzzione,è altre industrie.

mdf-vs-particle-board

Perchè a ghjente sceglie u MDF:

 

  • Costi più bassi

Siccomu u MDF hè fattu da ogni tipu di legnu è i so resti di trasfurmazioni è fibre vegetali attraversu un prucessu chimicu, pò esse fabricatu in massa.Per quessa, hà un prezzu megliu cumparatu cù u legnu solidu.Ma u MDF pò avè a listessa durabilità cum'è u legnu solidu cù un mantenimentu propiu.

È hè pupulare trà l'amatori è l'imprenditori autonomi chì utilizanu MDF per fàetichette di nome, illuminazione, mobili, decorazioni,è assai di più.

  • A cunvenzione di machining

Avemu dumandatu assai carpinteri sperimentati, apprezzanu chì u MDF hè decentu per u travagliu di trim.Hè più flexible chì u legnu.Inoltre, hè ghjustu quandu si tratta di installà chì hè un grande vantaghju per i travagliadori.

MDF per a forma di corona
  • Superficie liscia

A superficia di MDF hè più liscia cà u legnu solidu, è ùn ci hè bisognu di preoccupassi di i nodi.

A pittura faciule hè ancu un grande vantaghju.Vi ricumandemu di fà u vostru primu primu cù un primer di qualità basata in oliu invece di primer spray aerosol.L'ultimu si immergerà ghjustu in u MDF è risultatu in una superficia rugosa.

Inoltre, per via di stu caratteru, MDF hè a prima scelta di e persone per u sustrato di vernice.Permette MDF per esse tagliatu è perforatu da una larga varietà di arnesi, cum'è una sega scroll, jigsaw, sega a nastro, otecnulugia lasersenza danni.

  • Struttura coerente

Perchè u MDF hè fattu di fibre, hà una struttura consistente.MOR (modulu di rupture) ≥24MPa.Parechje persone sò preoccupati per se a so tavola MDF si cracke o si deforme si pensa à aduprà in i lochi umidi.A risposta hè: micca veramente.A cuntrariu di certi tipi di legnu, ancu s'ellu si tratta di un cambiamentu estremu di l'umidità è di a temperatura, a tavola MDF si move solu cum'è unità.Inoltre, certi tavulini furniscenu una migliore resistenza à l'acqua.Pudete simpricimenti sceglie pannelli MDF chì sò stati apposta per esse assai resistenti à l'acqua.

 

  • Eccellente assorbimentu di pittura

Unu di i più grandi punti di forza di u MDF hè chì si presta perfettamente à esse pittatu.Pò esse verniciatu, tintu, laccatu.Si cumporta assai bè cù vernici à base di solventi, cum'è vernici à l'oliu, o pitture à l'acqua, cum'è pitture acriliche.

 

Legnu solidu versus MDF

Chì sò i prublemi nantu à a trasfurmazioni di MDF:

 

  • Mantenimentu esigente

Se MDF hè scheppatu o crackatu, ùn pudete micca riparà o copre facilmente.Per quessa, sè vo vulete spende a vita di serviziu di i vostri beni MDF, deve esse sicuru di calafate cù un primer, sigillate qualsiasi bordi aspri è evitari i buchi lasciati in u legnu induve i bordi sò rotulati.

 

  • Amichevule à i fasteners meccanichi

U legnu solidu si chjuderà nantu à un chiovu, ma u MDF ùn mantene micca bè i fasteners meccanichi.U so fondu ùn hè micca forte cum'è u legnu chì puderia esse faciule per striscia i buchi di viti.Per evità chì questu succede, per piacè pre-perforà i buchi per unghie è viti.

 

  • Ùn hè cunsigliatu di mantene in un locu assai umidità

Ancu s'ellu ci sò oghji varietà resistenti à l'acqua nantu à u mercatu oghje chì ponu esse aduprati fora, in bagnu, è sotano.Ma se a qualità è u post-processamentu di u vostru MDF ùn sò micca abbastanza standard, ùn sapete mai ciò chì succede.

 

  • Gas nocivu è polvera

Siccomu MDF hè un materiale sinteticu di custruzzione chì cuntene VOC (per esempiu, urea-formaldehyde), u polu generatu durante a fabricazione pò esse dannusu per a vostra salute.Piccole quantità di formaldeide ponu esse gassate durante u tagliu, per quessa, e misure protettive devenu esse pigliate mentre tagliate è sabbiate per evità l'inalazione di e particelle.MDF chì hè stata incapsulata cù primer, pittura, etc. riduce ancu u risicu per a salute.Avemu cunsigliatu per aduprà un strumentu megliu cum'è a tecnulugia di taglio laser per fà u travagliu di taglio.

Suggerimenti per migliurà u vostru prucessu di taglio di MDF:

 

  • Aduprate un pruduttu più sicuru

Per i tavulini artificiali, u tavulinu di densità hè infine fattu cù ligame adesivo, cum'è cera è resina (cola).Inoltre, u formaldehyde hè u cumpunente principale di l'adesivu.Dunque, hè più prubabile di trattà cù fume è polvera periculosa.

In l'ultimi anni, hè diventatu più cumuni per i pruduttori mundiali di MDF per calà a quantità di formaldehyde aghjuntu in ligame adesivo.Per a vostra sicurità, pudete vulete sceglie quellu chì usa cola alternante chì emette menu formaldehyde (per esempiu Melamine formaldehyde o fenol-formaldehyde) o senza formaldehyde aghjuntu (per esempiu, soia, polyvinyl acetate, o diisocyanate di metilene).

FighjàCARB(u California Air Resources Board) certificati pannelli MDF è molding cunNAF(senza formaldeide aghjuntu),ULEF(formaldeide à emissione ultra-bassa) nantu à l'etichetta.Questu ùn solu ùn evità u vostru risicu per a salute è vi furnisce ancu una qualità di merchenzie megliu.

 

  • Aduprate una macchina di taglio laser adattata

Se avete trattatu pezzi grossi o quantità di legnu prima, duvete nutà chì a rash è l'irritazione di a pelle hè u periculu per a salute più cumuni causatu da u polu di lignu.Polvere di legnu, in particulare dalegnu duru, ùn solu si stalla in e vie aeree superiori chì causanu irritazione di l'ochju è di u nasu, l'obstruczione di u nasu, i mal di testa, alcune particelle pò ancu causà cancru nasale è sinusale.

Sè fattibile, aduprà acutter laserper processà u vostru MDF.Tecnulugia laser pò ièssiri usatu nant'à parechji materiali cum'èacrilicu,legnu, ècarta, etc. As taglio laser hèprucessu senza cuntattu, evita solu a polvera di legnu.Inoltre, a so ventilazione d'escavazione lucali estrae i gasi generatori in a parte di travagliu è li venti fora.Tuttavia, s'ellu ùn hè micca fattibile, assicuratevi di aduprà una bona ventilazione di a stanza è portate un respiratore cù cartucce appruvati per a polvera è formaldeide è purtate bè.

Inoltre, u MDF di taglio laser risparmia u tempu di sabbiatura o rasatura, cum'è u laser hètrattamentu termale, furniscetagliente senza baveè pulisce facilmente a zona di travagliu dopu a trasfurmazioni.

 

  • Pruvate u vostru materiale

Prima di ghjunghje à taglià, duvete avè una cunniscenza approfondita di i materiali chì avete da cutà / gravure èchì tipu di materiali ponu esse tagliati cù un laser CO2.Siccomu MDF hè una tavola di legnu artificiale, a cumpusizioni di materiali hè diversa, a proporzione di u materiale hè ancu diversa.Dunque, micca ogni tipu di tavulinu MDF hè adattatu per a vostra macchina laser.Tavola d'ozonu, tavola per lavà l'acqua è tavola di piopposò ricunnisciuti avè una grande capacità laser.MimoWork vi cunsiglia di dumandà à carpentieri esperti è specialisti di laser per boni suggerimenti, o pudete simpricimenti fà una prova rapida di mostra nantu à a vostra macchina.

incisione laser-legnu

Tutti volenu chì u so prughjettu sia u più perfettu pussibule, ma hè sempre piacevule per avè un'altra alternativa chì sia à a porta di tutti per cumprà.Sceglie di utilizà MDF in certi spazii di a vostra casa, pudete risparmià soldi per aduprà in altre cose.MDF certamente vi furnisce assai flessibilità quandu si tratta di u budgetu di u vostru prughjettu.

Q&As about how to get a perfect cutting result of MDF sò solu mai abbastanza, ma furtunatu per voi, avà site un passu più vicinu à un grande pruduttu MDF.Spergu chì avete amparatu qualcosa di novu oghje!Sè vo avete qualchi quistione più specifichi, per piacè sentite liberu di dumandà u vostru amicu tecnicu laserMimoWork.com.

 

© Copyright MimoWork, Tutti i diritti riservati.

Quale simu:

 

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di Postu: Nov-04-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi