2023 Best CO2 Laser Marking Machine

2023 Best CO2 Laser Marking Machine

A macchina di marcatura laser CO2 cù una testa di galvanometru hè una soluzione rapida per incisione materiali non metallici cum'è legnu, vestiti è pelle.Se vulete marcà pezzi o materiale di piastra, allora una macchina laser galvo à tavola fissa serà ideale.

In ogni casu, se vulete perforà i buchi o incisione nantu à un materiale rotulu automaticamente, duvete leghje stu articulu.Vi purtemu a tecnulugia più avanzata in a trasfurmazioni di tessuti, andemu!

Cumu funziona u marcatore laser Galvo

Macchina di taglio laser roll to roll:Per u prucessu di materiale flexible roll-to-roll, avete bisognu di 3 unità: l'alimentatore automaticu, a macchina laser FlyGalvo è l'unità di bobina.Tuttu u travagliu di incisione pò esse divisu in 3 passi:

Passu 1.

L'alimentatore automaticu di a macchina laser alimentarà u materiale rotulu nantu à a macchina laser

Passu 2.

U laser galvo principia à incisione tutta a foglia

Passu 3.

L'unità di bobinatura raccoglierà u materiale di rotulu dopu chì a macchina di marcatura laser Galvo finisce u travagliu di incisione nantu à u tissu

Struttura Laser Avanzata

FlyGalvo hè a tecnulugia laser più avanzata chì rompe a limitazione di e macchine tradiziunali di marcatura laser Galvo à piattaforma fissa.U Galvo Head si trova nantu à u gantry è pò muvimenti nantu à l'assi X & Y liberamente cum'è un laser plotter chì vi dà più flessibilità in a produzzione.A megliu funzione di FlyGalvo hè a so veloce, cum'è a dimensione è a densità di i buchi in u video, pò perforate 2700 buchi in trè minuti.

I servomotori è a trasmissione di a cremagliera assicuranu a stabilità di sta macchina.In generale, sè vo vulete perforà nantu à materiale flexible o marcà à grande scala, FlyGalvo pò spinta a vostra pruduzzione facilmente.

Qualchese dumande nantu à cumu utilizà l'incisore laser FlyGalvo?

Perchè perforazione laser

taglio laser vs punching

Taglio Laser VS Punching

A causa di u fasciu laser fine, l'incisore laser FlyGalvo pò tagliate picculi buchi ancu i buchi minimi, è cù una precisione super alta.A situazione serà sfarente s'è vo aduprate a punching machine.Diverse forme è diametri di buchi necessitanu u modulu specificatu.Chì limita a flessibilità di taglià i buchi è aumenta u costu.

In più di a flessibilità di taglio è di u costu, i buchi di punzonatura pò pruduce bordi irregolari è alcuni frammenti rimanenti chì affettanu i buchi è a qualità di u tissu.Fortunatamente, u cutter laser CO2 face usu di trattamentu termale per guarantisce u tagliu di u tagliu lisu è pulitu.L'eccellente qualità di i buchi di taglio laser evita u post-processamentu, risparmiendu tempu.

Chì altru pò fà FlyGalvo?

In più di a perforazione laser, a macchina laser pò ancu incisione nantu à tela, pelle, EVA è altri materiali.A macchina Laser FlyGalvo pò ottene parechje funzioni.

Display Video - FlyGalvo Laser Engraver

Conveyor Galvo Laser Marker

Sè vo circate di Galvo Laser di grande dimensione cù una tavola trasportatore, furnimu ancu a serie Galvo Infinity, chì furnisce una velocità di incisione ancu più veloce chè FlyGavo.

Zona di travagliu (W * L) 1600 mm * Infinitu (62,9" * Infinitu)
Larghezza massima di u materiale 62,9 "
Consegna di fasciu Galvanometru 3D è Ottica Volante
Laser Power 350W
Fonte Laser Tubu laser di metalli CO2 RF
Sistema Mecànicu Servo Driven
Tavola di travagliu Tavola di travagliu di trasportatore
Velocità massima di taglio 1 ~ 1.000 mm/s
Velocità di marcatura massima 1 ~ 10.000 mm/s

Vulete sapè più nantu à a nostra macchina di marcatura laser FlyGalvo ?


Tempu di Postu: 25-Jan-2023

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi