Fate l'Ornamentu di Natale cù Laser Cutter

Fate l'Ornamentu di Natale cù Laser Cutter

I migliori laser per fà idee artigianali di Natale

Preparate

• Auguri

• Bordu di legnu

• Laser Cutter

• Design File per u Pattern

Fendu Passi

Nanzu tuttu,

Sceglite a vostra tavola di legnu.Laser hè adattatu per taglià diversi tipi di legnu da MDF, Plywood à legnu duru, Pinu.

Dopu,

Mudificà u schedariu di taglio.Sicondu u spaziu di cucitura di u nostru schedariu, hè adattatu per u legnu di 3 mm di grossu.Pudete facilmente truvà da u video chì l'Ornamenti di Natale sò in realtà cunnessi l'un à l'altru da i slot.è a larghezza di u slot hè u grossu di u vostru materiale.Allora se u vostru materiale hè di un gruixu diversu, avete bisognu di mudificà u schedariu.

Tandu,

Cumincià u taglio laser

Pudete sceglie utagliatore laser flatbed 130da MimoWork Laser.A macchina laser hè pensata per u tagliu è l'incisione di legnu è acrilico.

▶ Vantaghji di u taglio laser di legnu

✔ Nisuna chipping - dunque, ùn hè micca bisognu di pulizziari l'area di trasfurmazioni

✔ Alta precisione è ripetibilità

✔ U taglio laser senza cuntattu riduce a rottura è i rifiuti

✔ Nisuna usura di l'attrezzi

tagliatore laser flatbed 130
Natale-ornamentu-legnu-02

Infine,

Finite u tagliu, uttene u pruduttu finitu

Bon natale!I migliori auguri à voi!

Ogni quistione nantu à u taglio laser di legnu è u schedariu laser

Quale simu:

 

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di Postu: Dec-23-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi