Denim Laser Design da Water-free Technic

Denim Laser Design da Water-free Technic

Moda Denim Classica

封面-denim-washing-01

Denim hè sempre a moda dispensabile in u vestitori di tutti.Eccettu per a decorazione di draping è accessori, l'aspettu unicu da e tecniche di lavare è di finitura ancu freschi i tessuti di denim.Questu articulu mostrarà una nova tecnica di finitura di denim - incisione laser di denim.Per furnisce un supportu tecnicu avanzatu è migliurà a cumpetizione di u mercatu per i pruduttori di vestiti di jeans è jeans, a tecnulugia di finitura di denim laser, cumprese l'incisione laser è a marcatura laser, scava più potenziali di denim (jeans) per fà varietà di stili è trasfurmazioni più flessibili.

Panoramica di u cuntenutu ☟

• Introduzione di tecniche di lavatura di denim

• Perchè sceglie u laser denim finishing

• Applicazioni Denim di finitura laser

• Disegnu laser di denim è raccomandazione di a macchina

Introduzione di tecniche di lavatura di denim

Puderete esse familiarizatu cù e tecnulugii tradiziunali di lavaggio è finitura di denim, cum'è u lavatu di petra, lavatu di mulino, lavatu di luna, bleach, sguardu angustiatu, lavatu di scimmia, effettu baffi di gattu, lavatu di neve, holing, tinting, effettu 3D, spray PP, sandblast.Aduprà u trattamentu chimicu è meccanicu nantu à u tessulu denim hè inevitabbile per risultatu in effetti ambientali negativi è danni di tela.Frà questu, un immensu cunsumu d'acqua pò esse u primu malu di capu per i pruduttori di denim è di vestiti.In particulare per a preoccupazione constante per l'ambiente, u guvernu è alcune imprese piglianu gradualmente a rispunsabilità per a prutezzione ecologica.Inoltre, a scelta preferita per i prudutti ecologichi da i clienti induce l'innuvazione tecnica in u disignu è a produzzione di tessuti è vestiti.

Per esempiu, Levi's hà realizatu l'emissioni chimiche zero in a produzzione di denim cù l'aiutu di laser nantu à denim da u 2020 è hà digitalizatu a linea di produzzione per menu travagliu è energia.A ricerca mostra chì a nova tecnulugia laser pò salvà energia da 62%, acqua da 67%, è prudutti chimichi da 85%.Hè una grande mellura per l'efficienza di a produzzione è a prutezzione di l'ambiente.

lavatu di denim

Perchè sceglie l'incisione laser in denim

Parrannu di tecnulugia laser, taglio laser hà occupatu una parte di u mercatu tessili sia per a pruduzzione di massa, o persunalizazione picculu-batch.E caratteristiche laser autumàticu è persunalizati facenu u segnu evidenti per rimpiazzà u trattamentu tradiziunale manuale o miccanicu cù taglio laser.Ma micca solu questu, u trattamentu termale unicu da a macchina per incisione laser di denim pò brusgià i materiali di parte à una prufundità aghjustendu i paràmetri di u laser propiu, furmendu l'imaghjini, u logu è u testu maravigghiusu è permanente nantu à i tessuti.Chì porta un'altra rinuvazione per a finitura è u lavatu di u tessulu denim.U putente fasciu laser pò esse cuntrullatu digitale per incisione i materiali di a superficia, palesendu u culore è a struttura di u tessulu internu.Truverete u stupente effettu di sbiadimentu di u culore in diverse sfumature senza bisognu di trattamentu chimicu.U sensu di a prufundità è a percepzione stereo hè evidenti.Sapete più nantu à l'incisione laser è a marcatura di denim!

denim-incisione-laser-01
Galvo-laser-head-02

Incisione laser Galvo

In più di a decolorazione di u denim, u laser di denim distressing pò creà un effettu distressing è usu.U fasciu laser fine pò esse posizionatu precisamente in l'area ghjusta è principia una rapida incisione laser di jeans è marcatura laser di jeans in risposta à u schedariu graficu caricatu.U pupulare effettu di baffi è l'aspettu strappatu distressed pò esse realizatu da a macchina di marcatura laser di denim.Linee di effetti vintage cù a moda di tendenza.Per i dilettanti fatti a manu, DIY u vostru disignu nantu à jeans, denim coats, cappelli, è altri hè una bona idea per mustrà a personalità.

Vantaghji di a finitura di denim laser:

◆ Flessibile è persunalizatu:

Alert laser pò rializà qualsiasi mudellu di marcatura è incisione cum'è u schedariu di cuncepimentu di input.Nisun limite nantu à e pusizioni di mudelli è dimensioni.

◆ Conveniente è efficace:

Una volta furmendu si sbarazza di pre & post-processing è finitura di u travagliu.A coordinazione cù u sistema di trasportatore, l'alimentazione automatica è l'incisione laser nantu à denim senza intervenzione manuale diventa pussibule.

◆ Automaticu è risparmiu di costu:

Una macchina di incisione laser di jeans denim investita pò eliminà i prucessi tediosi da e tecnulugia tradiziunali.Nisuna esigenza di strumentu è mudellu, eliminà u sforzu di travagliu.

◆ Amichevule à l'ambiente:

Quasi nisun cunsumu chimicu è acqua, stampa laser di denim è incisione dipendenu da l'energia da a risposta fotoelettrica è hè una fonte d'energia pulita.

◆ Sicuru è senza contaminazione:

Sia per u lavatu distruttu o a decolorazione, a finitura laser pò pruduce una visione variata secondu u denim stessu.U sistema matematicu CNC è u disignu di a macchina ergonomica assicuranu a sicurezza di u funziunamentu.

◆ Vasta gamma di applicazioni:

A causa di senza limitazione di u mudellu, qualsiasi prudutti di denim per ogni dimensione è forma pò esse trattatu laser.U disignu persunalizatu è a produzzione di massa da a macchina di design di jeans laser sò accessibili.

Disegnu laser di denim è raccomandazione di a macchina

Display Video

Marcatura laser di denim da Galvo Laser Marker

✦ Marcatura laser ultra-velocità è fine

✦ Alimentazione automatica è marcatura cù sistema di trasportatore

✦ Tavola di travagliu estensiva aghjurnata per diversi formati di materiale

Tissu denim tagliatu à laser

I mudelli è e forme flessibili di taglio laser furniscenu più stili di design per a moda, vestiti, accessori di vestiti, equipamentu outdoor.

Cumu tagliate cù laser u tessulu denim?

• cuncepisce u mudellu è impurtà u schedariu gràficu

• stabilisce u paràmetru di u laser (dettaglii per dumandà noi)

• upload the denim roll fabric on the auto-feeder

• principià a macchina laser, alimentazione autumàticu è trasmette

• taglio laser

• cullezzione

Qualchese dumande nantu à l'incisione laser di denim?

(prezzu di a macchina di incisione laser di jeans, idee di design laser di jeans)

Quale simu:

 

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di Postu: Feb-01-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi