Cutting Patch cù MimoWork

Laser Cut Patch

Stile i vostri vestiti in moda cù patch tagliati laser

Puderanu esse aduprati cù quasi tuttu ciò chì site per vede, cumpresi jeans, mantellu, t-shirts, sweatshirts, scarpi, backpacks, è ancu covers di u telefuninu.Hanu l'abilità di fà vi vede attraente è sufisticatu, è ancu di sfida è valente.

laser-cut-patch-trend-03

Stile Hippie Patch

Ùn pudemu micca parlà di patches, salvu chì ùn vi mostriamu cumu tuttu principia.Patchs ponu esse appiicati à a vostra giacca di jeans è jeans per un veru stilu hippy;basta assicuratevi chì sò belli, cum'è u sole, i lollipops è l'arcubaleni.

Stile di Patch Heavy Metal

Per un aspettu elegante di Metalhead di l'anni 80, adornate una vesta di denim cù pezze è studs è purtate nantu à una cammisa di banda, preferibile bianca, è una falda di jeans o jeans.Un cinturione di balle è un collana di tag di cane ponu esse purtati per finisce l'aspettu.

laser-cut-patch-trend-02
laser-cut-patch-trend-01

"Less is More" Patch Style

Truvà un vechju tee è applicà ogni tema chì sceglite hè u modu ideale per cumincià à incorpore a patch craze in u vostru armariu.Ci serà più perchè unu esiste (in questu casu, stranieri).Aduprate cù un choker tatuatu è pantaloni di denim per un vibe grunge.

U Stile di Patch Militari

Attach your patches à una giacca induve sò stati pensati per andà, Pudete avà persunalizà cù tuttu ciò chì vulete.Pigliate un patch è appiccà à u to tee.Serà solu glammed up cun uni pochi di diamanti è pins.Avete finitu !Basta à aghjunghje belli gioielli.

laser-cut-patch-01
laser-cut-patch-02

Refresh Up Your Old Clothes

Pudete cuncepisce i vostri vechji vestiti stanchi ogni ghjornu cù i parche di tela.Se ùn ne avete micca in casa, pudete sempre uttene pronti o creà patch.Lasciamu vi dà qualchi idee.

Crea un Patch Unicu cù a Macchina Laser MIMOWORK

Display Video

Cumu tagliate i pezzi di ricami cù un cutter laser?

Produzzione di massa

CCD Camera auto ricunnosce tutti i mudelli è currisponde à u cuntornu di taglio

Finitura di alta qualità

Laser Cutter realizza un taglio pulito e preciso

Salvà u tempu

Conveniente per tagliate u stessu disignu a prossima volta salvendu u mudellu

Cumu tagliate un patch chì hè sia di alta qualità sia efficace?

U tagliu laser, soprattuttu per patches stampati, hè un prucessu più pruduttivu è adattabile.MimoWork Laser Cutter hà assistitu diverse cumpagnie à fà l'aghjurnamenti di l'industria è guadagnà una quota di mercatu cù u so sistema di ricunniscenza otticu.I cutters laser sò gradualmente diventendu a tendenza dominante in a persunalizazione per via di a so ricunniscenza di u mudellu di precisione è u tagliu.

A camera CCD hè equipata accantu à a testa laser per circà a pezza cù i marchi di registrazione à l'iniziu di a prucedura di taglio.Attraversu stu modu, stampati, tissuti e marchi fiducial ricamati oltri altri cuntorni altu cuntrastu pò esse scanned visualmente cusì chì a camera laser cutter pò sapè induve a pusizione attuale è a dimensione di i pezzi di travagliu sò, rializendu un mudellu precisu di designu di taglio laser.

Perchè sceglite Patch Laser Cutter

L'industria di a moda hè assai attiva in l'usu di e tecnulugia novi è di novi materiali.Patch di taglio laser hè diventatu assai cumuni trà i diseggiani.I disinfettori è l'imprese anu pruvatu a taglio laser per diverse applicazioni è stili persunalizati.Patch di taglio laser è altri tessili, in a maiò parte di i casi, hè assai benefica.

Patch Laser Machine

Qualchese dumande nantu à u taglio laser Patch?

Quale simu:

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di Post: 18-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi