News - Quantu costa una macchina laser?

Quantu costa una macchina laser?

Quantu costa una macchina laser?

Sè vo site un fabricatore o un pruprietariu di un attellu artighjanali, a priscinniri di u mètudu di pruduzzione vi sò oghji usu (CNC Routers, Die Cutters, Ultrasonic Cutting Machine, etc), vi prubbabbirmenti hannu cunziddiratu invistiscia in una macchina di trasfurmazioni laser prima. Cume a tecnulugia si sviluppa, l'età di l'equipaggiu è i bisogni di i clienti cambianu, avete da rimpiazzà l'arnesi di produzzione eventualmente.

Quandu vene u tempu, pudete finisce per dumandà: [quantu costa un cutter laser?]

Per capisce u costu di una macchina laser, avete bisognu di cunsiderà più di u prezzu iniziale. Duvete ancucunsiderà u costu generale di pussede una macchina laser per tutta a so vita, per valutà megliu s'ellu vale a pena investisce in un equipamentu laser.

In questu articulu, MimoWork Laser hà da piglià un ochju à i fatturi chì affettanu u costu di pussede una macchina laser, è ancu una gamma di prezzi generale, classificazione di macchina laser. Per fà a compra ben cunsiderata quandu vene u tempu, andemu in tuttu u sottu è pigliate qualchi cunsiglii chì avete bisognu in anticipu.

laser-cutting-machine-02

Chì fattori influenzanu u costu di una macchina laser industriale?

▶ TIPU DI MACHINE LASER

Cutter laser CO2

I cutter laser CO2 sò tipicamente a macchina laser CNC (cuntrolu numericu di computer) più usata per u taglio di materiale non metallicu. Cù i vantaghji di l'alta putenza è a stabilità, un cutter laser CO2 pò esse usatu per varietà di applicazioni chì necessitanu alta precisione, produzzione di massa, è ancu solu per un pezzu persunalizatu di u travagliu. A maiò parte di u cutter laser CO2 hè cuncepitu cù un gantry di l'assi XY, chì hè un sistema meccanicu guidatu di solitu da una cintura o rack chì permette u muvimentu precisu 2D di a testa di taglio in una zona rettangulare. Ci sò ancu cutters laser CO2 chì ponu muvimenti su è falà nantu à l'asse Z per ottene risultati di taglio 3D. Ma u costu di tali equipaghji hè parechje volte quellu di un cutter CO2 regular.

In generale, i cutters laser CO2 basi varianu in u prezzu da sottu $ 2,000 à più di $ 200,000. A diferenza di prezzu hè abbastanza grande quandu si tratta di e diverse cunfigurazioni di cutters laser CO2. Elaboreremu ancu i dettagli di cunfigurazione più tardi per pudè capisce megliu l'equipaggiu laser.

Incisore laser CO2

L'incisioni laser CO2 sò normalment aduprate per incisione u materiale solidu non metallicu à un certu spessore per ottene u sensu di tridimensione. Macchine incisore sò in generale l'equipaggiu più prezzu cù u prezzu intornu à 2 000 ~ 5 000 USD, per dui motivi: u putere di u tubu laser è a dimensione di a tavola di travagliu di l'incisione.

Trà tutte l'applicazioni laser, l'usu di u laser per intagliare i dettagli fini hè un travagliu delicatu. U più chjucu di diametru di u fasciu di luce hè, u più squisitu u risultatu hè. Un tubu laser di piccula putenza pò furnisce un fasciu laser assai più fine. Cusì avemu spessu vede a macchina di gravure vene cun una cunfigurazione di tubu laser 30-50 Watt. U tubu laser hè una parte impurtante di tutta l'equipaggiu laser, cù un tubu laser di putenza cusì chjucu, a macchina di gravure deve esse ecunomica. Inoltre, a maiò parte di u tempu a ghjente usa un incisore laser CO2 per gravare pezzi di piccula dimensione. Un tali tavulinu di travagliu chjuca definisce ancu i prezzi.

Macchina di marcatura laser Galvo

Paragunendu cù u cutter laser CO2 regulare, u prezzu di partenza di a macchina di marcatura laser galvo hè assai più altu, è a ghjente si dumanda à spessu perchè a macchina di marcatura laser galvo costa tantu. Allora avemu da cunsiderà a diffarenza di velocità trà i plotters laser (tagliatori è incisori laser CO2) è i laser galvo. Dirigendu u fasciu laser nantu à u materiale utilizendu specchi dinamichi chì si movenu rapidamente, u laser galvo pò sparà u fasciu laser nantu à a pezza à velocità estremamente elevate cù alta precisione è ripetibilità. Per a marcatura di ritratti di grande dimensione, ci vole solu i laser galvo un paru di minuti per finisce, chì altrimenti piglià l'ore di plotter laser per compie. Allora ancu à un prezzu altu, invistisce in un laser galvo vale a pena cunsiderà.

L'acquistu di una piccula macchina di marcatura laser in fibra custa solu un coppiu di millaie di dollari, ma per una grande taglia infinita CO2 galvo laser marking machine (cù a larghezza di marcatura di più di un metru), qualchì volta u prezzu hè finu à 500 000 USD. Soprattuttu, avete bisognu di determinà u disignu di l'equipaggiu, u formatu di marcatura, a selezzione di putenza secondu i vostri bisogni. Ciò chì vi cunvene hè u megliu per voi.

▶ SELEZIONE DI LASER SOURCE

Parechji utilizanu fonti laser per distingue a divisione di l'equipaggiu laser, soprattuttu perchè ogni metudu di emissione stimulata genera diverse lunghezze d'onda, chì affettanu a rata di assorbimentu à u laser di ogni materiale. Pudete cuntrollà u graficu di tavula sottu per truvà quale tippi di macchina laser vi cunvene megliu.

Laser CO2

9,3 - 10,6 µm

A maiò parte di i materiali non-metallici

Laser à fibre

780 nm - 2200 nm

Principalmente per i materiali metallici

Laser UV

180-400 nm

Prudutti di vetru è cristallu, hardware, ceramica, PC, apparecchi elettronici, schede PCB è pannelli di cuntrollu, plastica, etc.

Laser verde

532 nm

Prudutti di vetru è cristallu, hardware, ceramica, PC, apparecchi elettronici, schede PCB è pannelli di cuntrollu, plastica, etc.

Tubu laser CO2

CO2-laser-tube-02

Per u laser CO2 di u gasu, ci sò duie opzioni per sceglie: DC (corrente diretta) Tubu Laser di Vetru è Tubu Laser Metal RF (Radio Frequency). I tubi laser di vetru sò circa 10% di u prezzu di i tubi laser RF. I dui lasers mantenenu taglii di qualità assai alta. Per taglià a maiò parte di i materiali non-metallici, a diffarenza di taglià in qualità hè guasi notu per a maiò parte di l'utilizatori. Ma s'è vo vulete incisione mudelli nantu à u materiale, u tubu laser di metallu RF hè una scelta megliu per u mutivu chì pò generà una dimensione di spot laser più chjuca. A più chjuca hè a dimensione di u spot, più fine u dettagliu di l'incisione. Ancu s'è u tubu laser di metallu RF hè più caru, unu deve cunsiderà chì i laser RF ponu durà 4-5 volte più di i laser di vetru. MimoWork offre i dui tipi di tubi laser è hè a nostra rispunsabilità di sceglie a macchina adatta per i vostri bisogni.

Fonte Laser à Fibra

I laser di fibra sò laser di u statu solidu è sò generalmente preferiti per l'applicazioni di trasfurmazioni di metalli. Macchina di marcatura laser in fibra hè cumuni in u mercatu, faciule d'utilizà, è faci ùn hè micca bisognu di assai mantenimentu, cù una stima durata di vita di 30.000 ore. Cù usu propiu, 8 ore per ghjornu, pudete aduprà a macchina per più di una dicada. U prezzu per una macchina di marcatura laser in fibra industriale (20w, 30w, 50w) hè trà 3,000 - 8,000 USD.

Ci hè un pruduttu derivativu da laser fibre chjamatu MOPA laser gravure machine. MOPA si riferisce à Master Oscillator Power Amplifier. In termini simplici, MOPA pò generà frequenze di impulsi cù più amplitude di a fibra da 1 à 4000 kHz, chì permette à u laser MOPA di gravà diversi culori nantu à metalli. Ancu s'è u laser in fibra è u laser MOPA ponu s'assumiglia, u laser MOPA hè assai più caru cum'è e fonti laser di putenza primaria sò fatti cù diversi cumpunenti è piglianu assai più tempu per pruduce l'offerta laser chì pò travaglià cù frequenze assai alte è bassu à u stessu tempu. , esigenu cumpunenti assai più sensibule cù più tecnulugia. Per più infurmazione nantu à a macchina per incisione laser MOPA, chatte cun unu di i nostri rapprisentanti oghje.

UV (ultraviolet) / Fonte Laser Verde

Ultimu, ma micca menu, avemu da parlà di Laser UV è Laser Verde per l'incisione è a marcatura di plastica, vetri, ceramica è altri materiali sensibili à u calore è fragili.

▶ ALTRI FATTORI

Parechji altri fattori affettanu i prezzi di e macchine laser. A taglia di a macchinasta in a breccia. In generale, più grande hè a piattaforma di travagliu di a macchina, più altu hè u prezzu di a macchina. In più di a diffarenza di u costu di materiale, qualchì volta quandu u travagliu cù una macchina laser grande furmatu, avete bisognu di sceglie atubu laser di putenza più altuper ottene un bonu effettu di trasfurmazioni. Hè un cuncettu simile chì avete bisognu di diversi motori di putenza per inizià u vostru veiculu di famiglia è u camion di trasportu.

U gradu di l'automatizazionedi a vostra macchina laser definisce dinù i prezzi. L'equipaggiu laser cù un sistema di trasmissione èSistema d'identificazione visualepò salvà u travagliu, migliurà a precisione, è cresce l'efficienza. Sè vo vulete tagliàrollu materiali automaticamente o parti di marca di mosca nantu à a linea di assemblea, MimoWork pò persunalizà l'equipaggiu meccanicu per furniscevi suluzioni di trasfurmazioni automatiche laser.


Tempu di pubblicazione: 01-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi