Cunsiderazioni principali per u Plywood di taglio laser

Cunsiderazioni principali per u Plywood di taglio laser

Una guida di incisione laser di lignu

U tagliu laser hè diventatu un metudu populari per u tagliu di plywood per a so precisione è versatilità.Tuttavia, ci sò qualchi fattori impurtanti à cunsiderà quandu si usa una macchina di taglio di legnu laser nantu à u plywood per assicurà i migliori risultati.In questu articulu, discuteremu qualchi cunsiglii per l'usu di taglio laser nantu à plywood.

Tipu di Plywood

Micca tutti i plywoods hè creatu uguali, è u tipu di plywood chì utilizate pò influenzà a qualità di u laser cut di legnu.U plywood hè tipicamente fattu di strati fini di lignu incollatu, è u tipu di legnu utilizatu per a vernice è a cola utilizata pò varià.

Certi tipi di plywood pò cuntene vuoti o nodi chì ponu influenzà a qualità di a macchina di taglio di legnu laser.Hè impurtante di sceglie plywood d'alta qualità senza vuoti o nodi per u megliu risultati.

compensato tagliatu à laser
Balticu-Birch-Plywood

Spessore di Plywood

U gruixu di u plywood pò ancu influenzà a qualità di u laser cut di legnu.U plywood più grossu richiede una putenza laser più alta per tagliate, chì pò causà a legnu à brusgià o carbonizza.Hè impurtante di sceglie a putenza laser ghjustu è a velocità di taglio per u grossu di u plywood.

Velocità di taglio

A velocità di taglio hè quantu rapidamente u laser si move in u plywood.A velocità di tagliu più altu pò aumentà a produtividade, ma ponu ancu diminuite a qualità di u cut.Hè impurtante di equilibrà a velocità di taglio cù a qualità di taglio desiderata.

Laser-taglio-Die-Board-Steps2

Laser Power

A putenza laser determina quantu rapidamente u laser pò tagliate u plywood.Una putenza laser più alta pò tagliate u contrachapatu più grossu più rapidamente cà una putenza più bassa, ma pò ancu pruvucà u legnu à brusgià o carbone.Hè impurtante di sceglie u putere laser ghjustu per u gruixu di u plywood.

Velocità di taglio

A velocità di taglio hè quantu rapidamente u laser si move in u plywood.A velocità di tagliu più altu pò aumentà a produtividade, ma ponu ancu diminuite a qualità di u cut.Hè impurtante di equilibrà a velocità di taglio cù a qualità di taglio desiderata.

Taglio laser di legnu

Focus Lens

A lente di focu determina a dimensione di u fasciu laser è a prufundità di u cut.Una taglia di fasciu più chjuca permette taglii più precisi, mentre chì una dimensione di fasciu più grande pò tagliate materiali più grossi.Hè indispensabile di sceglie a lente di focu curretta per u grossu di u plywood.

aiutu à l'aria

Air Assist

L'assistenza di l'aria soffia l'aria nantu à u compensatu di taglio laser, chì aiuta à caccià i detriti è impedisce a brusgia o brucia.Hè soprattuttu impurtante per u tagliu di plywood, perchè u legnu pò pruduce assai detriti durante u tagliu.

Direzzione di taglio

A direzzione in quale i machini di taglio di legnu laser u plywood pò influenzà a qualità di u tagliu.Taglià contru à u granu pò fà chì u legnu si chjappà o strappa, mentre chì u tagliu cù u granu pò pruduce un tagliu più pulitu.Hè impurtante di cunsiderà a direzzione di u granu di lignu quandu cuncepisce u cut.

fustella-legno-taglio-laser-3

Cunsiderazioni di Design

Quandu u disignu di u laser cut, hè impurtante di cunsiderà u gruixu di u plywood, l'intricacy di u disignu, è u tipu di articulazione utilizata.Certi disinni ponu esse bisognu di supporti supplementari o tabulazioni per mantene u plywood in u locu durante u tagliu, mentri àutri ponu esse bisognu di una considerazione speciale per u tipu di articulazione utilizata.

In cunclusioni

U taglio laser nantu à plywood pò pruduce tagli di alta qualità cun precisione è rapidità.Tuttavia, ci sò parechji fatturi impurtanti da cunsiderà quandu si usa u taglio laser nantu à plywood, cumpresu u tipu di plywood, u spessore di u materiale, a velocità di taglio è a putenza laser, a lente di focus, l'assistenza di l'aria, a direzzione di taglio è e cunsiderazioni di design.Pigliendu questi fattori in contu, pudete ottene u megliu risultati cù taglio laser nantu à plywood.

Video sguardu per Laser Wood Cutter

Vulete investisce in a macchina laser di legnu?


Tempu di Postu: 17-Mar-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi