PCB Incisione DIY cù Laser CO2

Disegnu persunalizatu da PCB di incisione laser

Cum'è un cumpunente core cruciale in e parti elettroniche, u PCB (circuitu stampatu) di cuncepimentu è fabricazione hè una grande preoccupazione per i pruduttori di l'elettronica.Pudete esse familiarizatu cù e tecnulugii tradiziunali di stampa di PCB cum'è u metudu di trasferimentu di toner è ancu praticà nantu à u vostru propiu.Quì vogliu sparte cun voi altri metudi di incisione di pcb cù un cutter laser CO2, chì vi permette di persunalizà in modu flessibile i pcb secondu i vostri disinni preferiti.

incisione laser di pcb

Principiu è tecnica di incisione PCB

- Introduce brevemente u circuitu stampatu

U disignu di pcb più simplice hè custruitu da a capa insulante è dui strati di cobre (chjamati ancu copper clad).Di solitu FR-4 (vetru tissutu è epossidicu) hè u materiale cumuni per agisce cum'è insulazione, intantu basatu annantu à e diverse esigenze di funzioni specifiche, disinni di circuiti è dimensioni di schede, alcuni dielettrici cum'è FR-2 (carta di cotone fenolicu), CEM-3 (vetru non-tessutu è epossidichi) pò ancu esse aduttatu.A strata di cobre assume a rispunsabilità di furnisce u signale elettricu per custruisce una cunnessione trà e strati attraversu strati d'insulazione cù l'aiutu di fori passanti o di saldatura in superficia.Dunque, u scopu principale di l'incisione di pcb hè di creà e tracce di circuitu cù u ramu, è ancu di eliminà u ramu inutilità o di fà isolate l'una di l'altra.

Avè un breve sguardu à u principiu di incisione pcb, fighjemu un ochju à i metudi tipici di incisione.Ci hè dui metudi di funziunamentu distinti basati nantu à u listessu principiu per incisione u ramu clad.

- Soluzioni di incisione PCB

Unu appartene à u pensamentu direttu chì hè di caccià u restu zoni di rame inùtuli fora di i tracce di circuitu.Di solitu, adutemu a suluzione di incisione cum'è u cloru di ferry per ottene u prucessu di incisione.A causa di i grandi spazii per esse incisi, un longu tempu deve esse pigliatu è una grande pacienza.

L'altru metudu hè più ingegnosu per incisione a linea di cut-out (più precisamente dì - u contornu di u schema di u circuitu), chì porta à a cunduzzione precisa di u circuitu mentre isola u pannellu di rame irrilevante.In questa cundizione, menu ramu hè incisu è menu tempu hè cunsumatu.Sottu mi focalizeraghju nantu à u sicondu metudu per detallà cumu incisione un pcb secondu u schedariu di disignu.

pcb-incisione-01

Cumu incisione un pcb

Chì cose da esse preparatu:

circuit board (cladboard di rame), spray paint (neru opaco), file di design di pcb, laser cutter, soluzione di cloruru ferrico (per incidere u rame), pulisce l'alcool (per pulisce), soluzione di lavaggio di acetone (per dissolve a pittura), carta vetrata ( per lucidare a tavola di rame)

Passi di l'operazione:

1. Manipulate u schedariu di cuncepimentu di PCB à u schedariu vettoriale (u contornu esternu serà incisu à laser) è caricallu in un sistema laser.

2. No rough up the copper clad board with sandpaper, è pulisce u ramu cù l'alcolu o l'acetone, assicurendu chì ùn ci sò micca olii è grassu.

3. Mantene u circuit board in a pinza è dà una pittura spray fina nantu à questu

4. Pone u tavulinu di ramu nantu à a tavula di travagliu è cumincianu à incisione laser a pittura di a superficia

5. Dopu à l'incisione, sguassate u residu di pittura incisa cù l'alcool

6. Mettite in a suluzione PCB etchant (clorur ferric) per incisione u ramu esposta.

7. Resolve u spray paint cù acetone lavatu solvente (o un remover paint cum'è Xylene o paint thinner).Bagnate o sguassate a pintura nera restante fora di i pannelli sò accessibili.

8. Perforà i buchi

9. Solder l'elementi elettronichi attraversu i buchi

10. Finitu

Perchè sceglie l'incisione laser pcb

Vale a pena nutà, chì a macchina laser CO2 incisione a vernice spray di superficia secondu e traccia di circuitu invece di ramu.Hè un modu intelligente per incisione u cobre esposta cù spazii chjuchi è pò esse eseguitu in casa.Also, cutter laser bassu putenza hè capaci à fà lu grazia à u facile-rimuzzioni di vernice spray.A dispunibilità faciule di i materiali è u funziunamentu faciule di a macchina laser CO2 facenu u metudu populari è faciule, cusì pudete fà u pcb in casa, passendu menu tempu.Inoltre, u prototipu rapidu pò esse realizatu da u PCB di incisione laser CO2, chì permette di persunalizà diversi disinni di PCB è di realizà rapidamente.In più di a flessibilità di u disignu di PCB, ci hè un fattore chjave per quessa chì sceglite u cutter laser CO2 chì l'alta precisione cù un fasciu laser fine assicura l'accuratezza di a cunnessione di u circuitu.

(Spiegazione supplementu - cutter laser co2 hà capacità in incisione è incisione nantu à i materiali non-metallici. Sè vo site cunfusu cù u laser cutter è laser engraver, fate cliccà u ligame per amparà di più:A Differenza: laser engraver VS laser cutter |(mimowork.com)

A macchina di incisione di pcb laser CO2 hè adattata per a strata di signale, strati doppiu è strati multipli di pcb.Pudete aduprà per fà u vostru disignu di pcb in casa, è ancu mette a macchina laser CO2 in a pruduzzione pratica di pcbs.L'alta ripetibilità è a coerenza di l'alta precisione sò vantaghji eccellenti per l'incisione laser è l'incisione laser, assicurendu a qualità premium di i PCB.Informazioni dettagliate per utteneincisore laser 100.

Incisione PCB in un passu da laser UV, laser in fibra

In più, sè vo vulete realizà un processu à alta velocità è menu prucedure per fà pcbs, u laser UV, laser verde è macchina laser in fibra pò esse scelte ideali.L'incisione diretta laser di u rame per abbandunà e tracce di u circuitu offre una grande comodità in a produzzione industriale.

✦ A serie di articuli continuerà à aghjurnà, pudete ottene più nantu à u taglio laser UV è l'incisione laser nantu à i pcb in u prossimu.

Sparateci direttamente e-mail se cercate una soluzione laser per l'incisione di pcb

Quale simu:

 

Mimowork hè una corporazione orientata à i risultati chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per offre suluzioni di trasfurmazioni è produzzione laser à e PMI (piccole è medie imprese) in u circondu di vestiti, auto, spazi publicitari.

A nostra ricca sperienza di soluzioni laser profondamente arradicate in a publicità, l'automobile è l'aviazione, a moda è l'abbigliamento, a stampa digitale è l'industria di filtri di tela ci permette di accelerà a vostra attività da a strategia à l'esecuzione di ogni ghjornu.

We believe that expertise with fast-changing, emerging technologies at the crossroads of manufacture, innovation, technology, and commerce are a differentiator. Please contact us: Linkedin Homepage and Facebook homepage or info@mimowork.com


Tempu di post: May-09-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi