Laser Cut Glass: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè [2024]

Laser Cut Glass: Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè [2024]

Quandu a maiò parte di a ghjente pensa à u vetru, l'imaginanu cum'è un materiale dilicatu - qualcosa chì pò facilmente rompe s'ellu hè sottumessu à troppu forza o calore.

Per quessa, pò esse una sorpresa per amparà quellu vetruIn fatti, pò esse tagliatu cù un laser.

Attraversu un prucessu cunnisciutu cum'è ablation laser, laser high-powered ponu precisamente caccià o "taglia" forme da vetru senza pruvucannu crepa o fratture.

Table of Content:

1. Pudete Laser Cut Glass?

L'ablazione laser funziona dirigendu un fasciu laser estremamente focu annantu à a superficia di u vetru.

U calore intensu da u laser vaporizza una piccula quantità di materiale di vetru.

Movendu u fasciu laser secondu un mudellu programatu, forme intricate è disinni ponu esse tagliati cù una precisione incredibile, à volte finu à una risoluzione di pocu millesima di inch.

A cuntrariu di i metudi di taglio meccanicu chì si basanu nantu à u cuntattu fisicu, i laser permettenu un tagliu senza cuntattu chì produce bordi assai puliti senza sbucciatura o stress nantu à u materiale.

Mentre chì l'idea di "tagliare" u vetru cù un laser pò parenu contru à l'intuizione, hè pussibule perchè i laser permettenu un riscaldamentu estremamente precisu è cuntrullatu è a rimozione di materiale.

Sempre chì u tagliu hè fattu gradualmente in picculi incrementi, u vetru hè capaci di dissiparà u calore abbastanza rapidamente chì ùn si crack o splode da u scossa termale.

Questu facenu u tagliu laser un prucessu ideale per u vetru, chì permette di pruduce mudelli intricati chì seranu difficili o impussibili cù i metudi di taglio tradiziunale.

Arte di copertina per Can you Laser Cut Glass

2. Chì Glass pò esse Laser Cut ?

Micca tutti i tipi di vetru ponu esse tagliati à laser ugualmente bè.U vetru ottimali per u taglio laser deve avè certe proprietà termali è ottiche.

Alcune di i tipi di vetru più cumuni è adattati per u taglio laser includenu:

1. Vetru ricotta:Float o vetru pianu pianu chì ùn hà micca sottumessu alcun trattamentu termicu supplementu.Taglia è incide bè, ma hè più propensu à cracking da u stress termicu.

2. Vetru temperatu:Vetru chì hè statu trattatu termicamente per una forza aumentata è resistenza à a rottura.Havi una tolleranza termale più altu, ma u costu aumentatu.

3. Vetru pocu ferru:Vetru cun cuntenutu ridottu di ferru chì trasmette a luce laser più efficacemente è taglia cù menu effetti di calore residuale.

4. Vetru otticu:Vetru speciale furmulatu per una trasmissione di luce elevata cù attenuazione bassa, utilizatu per applicazioni ottiche di precisione.

5. Vetru di silice fusa:Una forma di vetru di quartz d'una purezza estremamente alta chì pò sustene una alta putenza di laser è tagli / incisioni cù precisione è dettagli insuperabili.

Cover art for What Glass can be Laser Cut

In generale, i vetri cù un cuntenutu di ferru più bassu sò tagliati cù una qualità è efficienza più altu chì assorbanu menu energia laser.

I vetri più grossi sopra 3mm necessitanu ancu laser più putenti.A cumpusizioni è a trasfurmazioni di u vetru determinanu a so adattazione per u taglio laser.

3. Chì Laser pò Cut Glass?

Ci hè parechji tippi di laser industriali adattati per u tagliu di vetru, cù a scelta ottimali secondu fatturi cum'è u grossu di u materiale, a velocità di taglio è i requisiti di precisione:

1. Laser CO2:U laser di cavallu di travagliu per taglià diversi materiali, cumpresu u vetru.Produce un fasciu infrarossu ben assorbutu da a maiò parte di i materiali.Si pò cutàfinu à 30 mmdi vetru ma à velocità più lenti.

2. Laser di fibra:Laser à stati solidi più recenti chì offre una velocità di taglio più veloce di CO2.Produce fasci infrarossi vicinu assorbiti in modu efficiente da u vetru.Hè cumunimenti usatu per u tagliufinu à 15 mmvetru.

3. Laser verdi:Laser à stati solidi chì emettenu luce verde visibile ben assorbita da u vetru senza scaldà e zone circundante.Adupratu perincisione di alta precisionedi vetru magre.

4. Laser UV:I laser Excimer chì emettenu luce ultravioletta ponu ottenea più alta precisione di taglionantu à i vetri sottili per via di e zone affettate da u calore minimu.Tuttavia, richiede ottiche più cumplesse.

5. Laser Picosecondi:Laser pulsati ultrarapidi chì taglianu via ablazione cù impulsi individuali solu un trillionth di una seconda longa.Si pò cutàmudelli estremamente intricatiin vetru cunquasi senza risci di calore o cracking.

Cover art for What Laser can Cut Glass

U laser ghjusta dipende da fattori cum'è u spessore di u vetru è e proprietà termali / ottiche, è ancu da a velocità di taglio necessaria, a precisione è a qualità di u bordu.

Cù a cunfigurazione laser approprita, però, quasi ogni tipu di materiale di vetru pò esse tagliatu in mudelli belli è intricati.

4. Vantaghji di Laser Cutting Glass

Ci sò parechji vantaghji chjave chì venenu cù l'usu di a tecnulugia di taglio laser per u vetru:

1. Precisione & Detail:I laser permettenutaglio di precisione à livellu microndi mudelli intricati è formi cumplessi chì saria difficiule o impussibile cù altri metudi.Ciò rende u taglio laser ideale per loghi, opere d'arte delicate e applicazioni ottiche di precisione.

2. Nisun cuntattu fisicu:Siccomu i laser taglianu l'ablation invece di e forze meccaniche, ùn ci hè micca cuntattu o stress postu nantu à u vetru durante u tagliu.Questuriduce a probabilità di cracking o chippingancu cù materiali di vetru fragili o dilicati.

3. Clean Edges:U prucessu di taglio laser vaporizes u vetru assai pulitu, pruducendu bordi chì sò spessu vetru o specchiu.senza danni meccanichi o detriti.

4. Flessibilità:I sistemi laser ponu esse facilmente programati per cutà una larga varietà di forme è mudelli attraversu i schedarii di designu digitale.I cambiamenti ponu ancu esse fatti rapidamente è in modu efficiente per u softwaresenza cambià l'attrezzamentu fisicu.

Cover art per Vantaggi di u Laser Cutting Glass

5. Rapidità:Mentre ùn hè micca cusì veloce cum'è u taglio meccanicu per l'applicazioni in massa, a velocità di taglio laser cuntinueghja à aumentàtecnulugia laser più recenti.Modelli intricati chì una volta anu pigliatu oreavà pò esse tagliatu in minuti.

6. Nisuna usura di l'utensili:Siccomu i laser funzionanu attraversu un focus otticu piuttostu cà u cuntattu meccanicu, ùn ci hè micca usu di l'utensili, rotture o bisognu dirimpiazzamentu frequente di taglienticum'è cù i prucessi meccanichi.

7. Compatibilità Materiale:Sistemi laser cunfigurati currettamente sò cumpatibili cù u taglioquasi ogni tipu di vetru, da u vetru di soda lime cumuni à a silice fusa specialità, cù risultatilimitatu solu da e proprietà ottiche è termali di u materiale.

5. Disadvantages di Glass Cutting Laser

Di sicuru, a tecnulugia di taglio laser per u vetru ùn hè micca senza alcuni inconvenienti:

1. Alti costi di capitale:Mentre i costi di operazione laser pò esse modestu, l'investimentu iniziale per un sistema di taglio laser industriale cumpletu adattatu per u vetrupò esse sustanziali, limitendu l'accessibilità per i picculi negozi o u travagliu prototipu.

2. Limitazioni di throughput:U taglio laser hègeneralmente più lentochè u tagliu meccanicu per a massa, u tagliu di merce di fogli di vetru più grossi.I tassi di produzzione pò esse micca adattati per l'applicazioni di fabricazione di grande volume.

3. Consumables:I laser necessitanusustituzione periodicadi cumpunenti ottici chì ponu degradate cù u tempu da l'esposizione.I costi di gas sò ancu implicati in i prucessi di taglio laser assistiti.

4. Compatibilità Materiale:Mentri lasers pò cutà parechji cumpusizioni vetru, quelli cunun assorbimentu più altu pò scorch o discolorpiuttostu chè tagliatu pulitu per via di l'effetti di u calore residuale in a zona affettata da u calore.

5. Precauzioni di sicurità:Protokolli di sicurezza stretti è cellule di taglio laser chjuse sò richiestiper prevene danni à l'ochji è a pelleda luce laser ad alta putenza è debris di vetru.A ventilazione curretta hè ancu necessariaper caccià i vapori nocivi.

6. Requisiti di cumpetenze:Tecnici qualificati cù furmazione di sicurezza lasersò richiestiper upirari sistemi laser.Allineamentu otticu propiu è ottimisazione di i paràmetri di prucessudeve ancu esse realizatu regularmente.

Cover art for Disadvantages of Glass Laser Cutting

Dunque, in sintesi, mentre u taglio laser permette novi pussibulità per u vetru, i so vantaghji venenu à u costu di l'investimentu di l'equipaggiu più altu è a cumplessità operativa paragunatu à i metudi tradiziunali di taglio.

Hè impurtante di cunsiderà attentamente i bisogni di l'applicazione.

6. FAQs di Laser Glass Cutting

1. Qualessu tipu di vetru produce u megliu risultati per u taglio laser?

Composizioni di vetru pocu ferrutendenu à pruduce i taglii è i bordi più puliti quandu u laser cut.U vetru di silice fusa funziona ancu assai bè per via di a so alta purezza è e proprietà di trasmissione ottica.

In generale, u vetru cù un cuntenutu di ferru più bassu taglia più efficacemente, postu chì assorbe menu energia laser.

2. Pò u vetru temperatu esse Tagliu Laser?

, u vetru temperatu pò esse tagliatu laser, ma richiede sistemi laser più avanzati è ottimisazione di u prucessu.U prucessu di tempering aumenta a resistenza di scossa termale di u vetru, facendu più tollerante di u riscaldamentu localizatu da u taglio laser.

I laser di putenza più altu è e velocità di taglio più lente sò generalmente necessarii.

3. Chì ghjè u Spessore Minimu chì possu Laser Cut ?

A maiò parte di i sistemi laser industriali utilizati per u vetru ponu tagliate in modu affidabile u spessore di sustratofinu à 1-2 mmsicondu a cumpusizioni di materiale è u tipu di laser / putenza.Cùlaser spicializati à impulsi brevi, tagliendu vetru magre cum'è0,1 mm hè pussibule.

U spessore minimu cuttable dipende in ultimamente da i bisogni di l'applicazione è di e capacità laser.

Arte di copertina per e FAQ di taglio di vetru laser

4. Cumu Precise pò esse Taglio Laser per Glass?

Cù a cunfigurazione propria di laser è ottica, risoluzioni di2-5 millesimi di inchpò esse realizatu di rutina quandu u taglio laser / incisione nantu à u vetru.

Precisione ancu più alta finu à1 millesima di incho megliu hè pussibule adupràsistemi laser pulsati ultraveloci.A precisione dipende largamente da fatturi cum'è a lunghezza d'onda laser è a qualità di u fasciu.

5. Hè u Cut Edge di Laser Cut Glass Safe?

Iè, u bordu tagliatu di u vetru laser-ablated hèin generale sicurupostu chì hè un bordu vaporizatu piuttostu cà un bordu scheppatu o stressatu.

Tuttavia, cum'è cù qualsiasi prucessu di taglio di vetru, i precauzioni di manipolazione curretta deve esse sempre osservate, in particulare intornu à u vetru trempé o durci.pò ancu esse risichi s'ellu hè dannatu post-taglio.

6. Hè difficiuli di Design Patterns for Laser Cutting Glass?

No, u disignu di mudellu per u taglio laser hè abbastanza simplice.A maiò parte di u software di taglio laser usa furmati standard d'imaghjini o furmati di file vettoriali chì ponu esse creati cù strumenti di cuncepimentu cumuni.

U software poi processa questi fugliali per generà percorsi tagliati mentre esegue ogni nesting / arrangiamentu necessariu di parti nantu à u materiale di foglia.

Ùn ci cuntentemu micca per i risultati mediocri, nè duvete voi

▶ Circa noi - MimoWork Laser

Elevate a vostra pruduzzione cù i nostri Highlights

Mimowork hè un fabricatore di laser orientatu à i risultati, basatu in Shanghai è Dongguan in Cina, chì porta una sperienza operativa profonda di 20 anni per pruduce sistemi laser è offre soluzioni complete di trasfurmazioni è produzzione à e PMI (piccole è medie imprese) in una larga gamma di industrii. .

A nostra ricca sperienza di suluzioni laser per a trasfurmazioni di materiali metallichi è non metallici hè profondamente arradicata in a publicità mundiale, l'automobile è l'aviazione, i metalli, l'applicazioni di sublimazione di tintura, l'industria di tessuti è tessili.

Piuttostu chè offre una soluzione incerta chì richiede l'acquistu da pruduttori senza qualificazione, MimoWork cuntrolla ogni parte di a catena di produzzione per assicurà chì i nostri prudutti anu un rendimentu eccellente constantemente.

MimoWork-Laser-Factory

MimoWork hè stata impegnata in a creazione è l'aghjurnamentu di a produzzione laser è hà sviluppatu decine di tecnulugia laser avanzata per migliurà ancu a capacità di produzzione di i clienti è una grande efficienza.Ottene assai brevetti di tecnulugia laser, simu sempre cuncentrati nantu à a qualità è a sicurità di i sistemi di macchine laser per assicurà a produzzione di trasfurmazioni coherente è affidabile.A qualità di a macchina laser hè certificata da CE è FDA.

Ottene più idee da u nostru canale YouTube

Acceleremu in a strada rapida di l'innovazione


Tempu di Postu: Feb-14-2024

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi