1. Velocità di tagliu
Parechji clienti in a cunsultazione di a macchina di taglio laser si dumanderanu quantu veloce a macchina laser pò taglià. Infatti, una macchina di taglio laser hè un equipaggiamentu assai efficiente, è a velocità di taglio hè naturalmente u focu di a preoccupazione di i clienti. Ma a velocità di taglio più rapida ùn definisce micca a qualità di u taglio laser.
Troppu veloce ta velocità di tagliu
a. Ùn si pò taglià u materiale
b. A superficia di tagliu presenta una grana obliqua, è a mità inferiore di a pezza produce macchie di fusione.
c. Bordu di tagliu ruvidu
Troppu lenta a velocità di taglio
a. Cundizione di fusione eccessiva cù a superficia di tagliu ruvida
b. Un spaziu di taglio più largu è l'anguli affilati sò fusi in anguli arrotondati
Per fà chì l'equipaggiu di a macchina di taglio laser ghjoca megliu a so funzione di taglio, ùn dumandate micca solu quantu veloce a macchina laser pò taglià, a risposta hè spessu imprecisa. À u cuntrariu, furnite à MimoWork e specificazioni di u vostru materiale, è vi daremu una risposta più responsabile.
2. Puntu di focu
Siccomu a densità di putenza di u laser hà una grande influenza nant'à a velocità di tagliu, a scelta di a lunghezza focale di a lente hè un puntu impurtante. A dimensione di u puntu laser dopu a focalizazione di u raghju laser hè proporzionale à a lunghezza focale di a lente. Dopu chì u raghju laser hè focalizatu da a lente cù una lunghezza focale corta, a dimensione di u puntu laser hè assai chjuca è a densità di putenza à u puntu focale hè assai alta, ciò chì hè beneficu per u tagliu di u materiale. Ma u so svantaghju hè chì cù una prufundità focale corta, ci hè solu una piccula tolleranza di regulazione per u spessore di u materiale. In generale, una lente focale cù una lunghezza focale corta hè più adatta per u tagliu à alta velocità di materiale sottile. È a lente focale cù una lunghezza focale longa hà una larga prufundità focale, basta ch'ella abbia una densità di putenza sufficiente, hè più adatta per taglià pezzi spessi cum'è schiuma, acrilicu è legnu.
Dopu avè determinatu quale lente di lunghezza focale aduprà, a pusizione relativa di u puntu focale à a superficia di a pezza hè assai impurtante per assicurà a qualità di tagliu. Per via di a più alta densità di putenza à u puntu focale, in a maiò parte di i casi, u puntu focale hè ghjustu à o ligeramente sottu à a superficia di a pezza quandu si taglia. In tuttu u prucessu di tagliu, hè una cundizione impurtante per assicurà chì a pusizione relativa di u focu è di a pezza sia costante per ottene una qualità di tagliu stabile.
3. Sistema di soffiu d'aria è gas ausiliariu
In generale, u tagliu laser di i materiali richiede l'usu di gas ausiliariu, principalmente in relazione à u tipu è a pressione di u gas ausiliariu. Di solitu, u gas ausiliariu hè espulsu coassialmente cù u raghju laser per prutege a lente da a contaminazione è soffià via a scoria in u fondu di a zona di tagliu. Per i materiali non metallichi è certi materiali metallichi, l'aria compressa o u gas inerte sò aduprati per rimuovere i materiali fusi è evaporati, inibendu à tempu a combustione eccessiva in a zona di tagliu.
Sottu a premisa di assicurà u gasu ausiliariu, a pressione di u gasu hè un fattore estremamente impurtante. Quandu si taglia materiale magre à alta velocità, hè necessaria una pressione di gasu alta per impedisce à a scoria di appiccicà si à u fondu di u tagliu (a scoria calda dannigherà u bordu di u tagliu quandu tocca u pezzu di travagliu). Quandu u spessore di u materiale aumenta o a velocità di tagliu hè lenta, a pressione di u gasu deve esse ridutta in modu apprupriatu.
4. Frequenza di riflessione
A lunghezza d'onda di u laser CO2 hè 10,6 μm, chì hè ottima per l'assorbimentu di materiali non metallici. Ma u laser CO2 ùn hè micca adattatu per u tagliu di metalli, in particulare i materiali metallici cù alte riflettività cum'è l'oru, l'argentu, u rame è l'aluminiu, ecc.
A velocità di assorbimentu di u materiale à a trave ghjoca un rolu impurtante in a fase iniziale di riscaldamentu, ma una volta chì u foru di taglio hè furmatu in a pezza, l'effettu di corpu neru di u foru face chì a velocità di assorbimentu di u materiale à a trave sia vicina à u 100%.
U statu di a superficia di u materiale affetta direttamente l'assorbimentu di u fasciu, in particulare a rugosità di a superficia, è u stratu d'ossidu di a superficia pruvucarà cambiamenti evidenti in a velocità d'assorbimentu di a superficia. In a pratica di u tagliu laser, qualchì volta a prestazione di tagliu di u materiale pò esse migliurata da l'influenza di u statu di a superficia di u materiale nantu à a velocità d'assorbimentu di u fasciu.
5. Ugello di a testa laser
Sè l'ugellu hè sceltu in modu impropriu o mal mantinutu, hè faciule di causà inquinamentu o danni, o per via di a mala rotondità di a bocca di l'ugellu o di un bloccu lucale causatu da schizzi di metallu caldu, si formeranu currenti parassite in l'ugellu, chì risultanu in prestazioni di taglio significativamente peghju. Calchì volta, a bocca di l'ugellu ùn hè micca in linea cù u fasciu focalizatu, furmendu u fasciu per taglià u bordu di l'ugellu, chì affetterà ancu a qualità di taglio di u bordu, aumenterà a larghezza di a fessura è farà chì a dimensione di taglio si dislochi.
Per i beccucci, ci vole à fà una attenzione particulare à dui prublemi
a. Influenza di u diametru di l'ugellu.
b. Influenza di a distanza trà l'ugellu è a superficia di a pezza.
6. Percorsu otticu
U fasciu originale emessu da u laser hè trasmessu (cumprese a riflessione è a trasmissione) attraversu u sistema di percorsu otticu esternu, è illumina accuratamente a superficia di a pezza cù una densità di putenza estremamente alta.
L'elementi ottici di u sistema di percorsu otticu esternu devenu esse verificati è aghjustati regularmente in tempu per assicurà chì quandu a torcia di taglio passa sopra à u pezzu di travagliu, u fasciu di luce sia trasmessu currettamente à u centru di a lente è focalizatu in un picculu puntu per taglià u pezzu di travagliu cù alta qualità. Una volta chì a pusizione di qualsiasi elementu otticu cambia o hè contaminata, a qualità di taglio serà affettata, è ancu u taglio ùn pò esse realizatu.
A lente di u percorsu otticu esternu hè inquinata da impurità in u flussu d'aria è ligata da spruzzi di particelle in a zona di taglio, o a lente ùn hè micca abbastanza raffreddata, ciò chì pruvucarà u surriscaldamentu di a lente è affetterà a trasmissione di l'energia di u fasciu. Questu face chì a collimazione di u percorsu otticu derivi è porta à cunsequenze gravi. U surriscaldamentu di a lente pruducerà ancu distorsioni focali è ancu metterà in periculu a lente stessa.
Amparate più nantu à i tipi è i prezzi di u taglierinu laser CO2
Data di publicazione: 20 settembre 2022
